-
-
Terminator 2: Dommedag31%
-
Aliens: Det endelige opgør14%
-
Titanic7%
-
Dybet6%
-
The Terminator4%
-
Livsfarlig løgn1%
-
Piranha 2: The Spawning1%
Stemmer i alt: 2551
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#111 Riqon 14 år siden
#112 filmkorn.dk 14 år siden
#113 Kruse 14 år siden
#114 Doom 2: Hell on Earth 14 år siden
Kyles kylning var en kybernetisk kyllings kyniske kalkyle.
(Is my shit together or is my shit together? :-D )
#107: 39.
#115 wimmie 14 år siden
Mine forældre prøvede en overgang at afskærme mig fra gyserfilm, men det havde den dér berømte modsatte effekt - jeg så gyserfilm så snart jeg var alene eller skulle være alene med min storesøster og snart opgav mine forældre - især da det rent faktisk var min storesøster der fik mareridt over "Varulvenætter" og ikke mig :p
- Ikke at Terminator er deciderede gyserfilm men de har da nogle ret så dystre elementer.
#116 Riqon 14 år siden
#117 Highland Park 14 år siden
Jeg hørte hele Cronenbergs "The Fly", længe før jeg fik den set. Mine forældre ville nemlig ikke give mig lov til at se den men havde skruet så højt op for fjernsynet, at jeg kunne høre alt og fik jaget en gevaldig skræk i livet. Ah, de kære barndomstraumer... :)
#118 wimmie 14 år siden
Nu var der jo så vinduer mellem køkken og havestue, så jeg så den alligevel og det eneste jeg kunne tænke var var det virkelig dét jeg ikke måtte se? - jeg var vist ikke ret imponeret; i hvert fald ikke over effekterne ;)
Havestuer er i øvrigt et dejligt afskyeligt 80'er fænomen :D
#119 Benway 14 år siden
Senere blev jeg sendt tidligt i seng, fordi min mor skulle se "48 timer" og ikke mente jeg var voksen nok til den. Det synes jeg virkede lidt fjollet efter "Jaws", og jeg sneg mig ind og så den gennem dørsprækken. Den virkede nu ikke særlig uhyggelig, og jeg havde en skummel mistanke om, at hun bare ville have mig tidligt i seng den aften.
#120 wimmie 14 år siden
Og så var det Indiana Jones (Raiders - skeletter og smeltende nazister), Gremlins, Varulvenætter og Ondskabens Hotel der blev set igen og igen på video...Og alligevel mente mine forældre ikke at jeg burde se King Kong :D