-
Hvem er James Stewart?55%
-
Vertigo13%
-
Rear Window10%
-
It's a Wonderful Life10%
-
Mr. Smith Goes to Washington3%
-
The Man Who Knew Too Much2%
-
The Man Who Shot Liberty Valance2%
-
Winchester '731%
-
The Philadelphia Story1%
-
Rope1%
-
Anden Film1%
-
Harvey1%
-
Anatomy of a Murder0%
-
You Can't Take It with You0%
Stemmer i alt: 984
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 x marks the spot 15 år siden
Fandt lige Winchester '73 til en flad 10'er i TP i dag ;) Endnu en klassiker fra Mr. Stewart.
#32 sluppermand 15 år siden
#33 Riqon 15 år siden
Sikke noget vås at lukke ud! Du burde da hellere se Filmz som en glimrende mulighed for at fortælle os, der ikke lige så rodfæstede i filmhistorien, hvorfor James Stewart er gud.
Jeg krummer tæer over den lille gruppe brugere, der opfatter sig selv som den dannede elite, der har mere ret til at være på filmz end alle andre - arrogante brugere, som hellere så filmz som en lukket loge for de bedrevidende.
Loosen up, people, og fortæl i stedet os andre, hvorfor denne James Stewart var/er så fantastisk i stedet for at surmule over en afstemning. :-)
#34 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#35 Spanner 15 år siden
Når en skuespiller eller en instruktør får en poll herinde burde det være nok til at få folk til at studse lidt, hvis de aldrig har hørt om vedkommende og i det mindste læse lidt om manden i stedet for bare at skrive:
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#36 BN 15 år siden
Arh, tror du, det med adgangsprøven bunder så dybt? Jeg opfatter det nu mere som en humoristisk tilskyndelse til at udvide sin filmhorisont. :-)
Bruce har tidligere skrevet om, hvorfor han mener, James Stewart var så god en skuespiller - jeg kan ikke lige huske i hvilken tråd.
Men ellers så tror jeg nu, at James Stewart skal OPLEVES - en konkret film siger mere end mange ord.
#37 Riqon 15 år siden
Hvorfor konkluderer du, at jeg ikke undersøgte manden? Skru nu lige ned for de forudfattede meninger om os, der tilfældigvis ikke er så velbevandrede i film fra 30'erne til 50'erne (som jo unægteligt er mange år siden). I det mindste er vi åbne (nogen af os), men det er da et irritationselement, at man skal ses ned på, fordi man blot er ærlig om sin uvidenhed.
Måske. Personligt opfattede jeg det som "Gå dog væk!"
#38 keitel 15 år siden
Med den udtalese der, er jeg fuldstændig enig, jeg er sgu også ved at brække mig over café film eiliten, men der til skal siges, at jeg tror nu at mange af komentarene her omkring at man er en klovn hvis man ikke kender Jimmy Stewart er nu ikke ment så voldsomt, for fanden man kan sgu da ikke kende alt!!
#39 Thomsen 15 år siden
#40 Skeloboy 15 år siden
Jeg er så dybt, hamrende enig...