-
Hvem er James Stewart?55%
-
Vertigo13%
-
Rear Window10%
-
It's a Wonderful Life10%
-
Mr. Smith Goes to Washington3%
-
The Man Who Knew Too Much2%
-
The Man Who Shot Liberty Valance2%
-
Winchester '731%
-
The Philadelphia Story1%
-
Rope1%
-
Anden Film1%
-
Harvey1%
-
Anatomy of a Murder0%
-
You Can't Take It with You0%
Stemmer i alt: 984
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 tranberg 15 år siden
JAMES STEWART, people! En af de største klassiske skuespillere!!!
Var splittet mellem Rear Window og It's A Wonderful Life, selvom han gør det fantastisk i Vertigo.
Min stemme faldt på Rear Window = han er genial som den småirriterede vindueskigger med brækket ben - selvom George Bailey er temmelig hyggelig:)
COME ON! Siger Cary Grant, Orson Welles, Humphrey Bogart eller Clark Gable jer ikke noget..?
Få nu set alle de gamle, gode film. For mig har det været en kæmpe fornøjelse, da man virkelig kan se hvor det hele startede og kvaliteten af Casablanca, Citizen Kane, North by Northwest, Rear Window etc. findes sjælendt ligeså højt i dagens Hollywood.
#2 Antlion 15 år siden
Jeg har altid ment, at fusionen mellem Kelly og Stewart udgjorde, at dette blev en af de dybeste, magiske og unikke præstationer nogensinde, i et Hitchcock-film. De sætter begge virkelig et dybt aftryk på filmen!
---
Igen er chokereret over Filmz' brugere: Hvem er James Stewart? (58%)
...
#3 christianhg 15 år siden
#4 filmz-Bruce 15 år siden
JAMES STEWART ER VERDENS BEDSTE SKUESPILLER, SÅ TAG OG FÅ FINGEREN UD AF DEN DERTIL INDRETTEDE BAG, MEN HUSK OG FJERN HOVEDET FØRST!!!!
James Stewarts bedste film er verdens bedste film, Vertigo!
Derudover hersker Harvey, Rear Window, Anatomy of a Murder, The Man who shot Liberty Valance, It's a Wonderful Life og Mr. Smith Goes to Washington.
#5 dyg 15 år siden
#6 Antlion 15 år siden
Skrækkelig oversættelse!
#7 filmz-Kadann 15 år siden
#8 rockysds 15 år siden
"Vertigo" eller "Rear Window" herfra.
#9 Highland Park 15 år siden
"Vertigo" herfra.
#10 Benway 15 år siden