-
Hvem er James Stewart?55%
-
Vertigo13%
-
Rear Window10%
-
It's a Wonderful Life10%
-
Mr. Smith Goes to Washington3%
-
The Man Who Knew Too Much2%
-
The Man Who Shot Liberty Valance2%
-
Winchester '731%
-
The Philadelphia Story1%
-
Rope1%
-
Anden Film1%
-
Harvey1%
-
Anatomy of a Murder0%
-
You Can't Take It with You0%
Stemmer i alt: 984
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Spanner 15 år siden
Hvis det er højpandet, jamen så lad mig da bare være det.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#42 keitel 15 år siden
Det er min generelle holdning, jeg synes blot det er plat og snobbet at svine folk til fordi de ikke kender til hele film historien, det er jo ikke alle der er opvokset med alle de gamle film klassikere.
#43 Highland Park 15 år siden
Desuden er det mindst lige så plat og nedladende at udtale sig negativt om folk, der værdsætter film, du ikke forstår at sætte pris på. Så drop dog håbløst fordomsfulde og snæversynede termer såsom "Café latte film eliten"...
#44 Spanner 15 år siden
Jeg ser ikke nogen, der sviner andre til
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#45 Bony 15 år siden
#46 filmz-Bruce 15 år siden
Og James Stewart (peace be upon him) tilhører ikke cafe eliten, men bør tilhøre kategorien almen viden indenfor film. Hvis der var 5% på forum'et (film forum!!!) som IKKE vidste, hvem James Stewart (peace be upon him) var, så var der heller ingen grund til at virke eller være opstemt af en art som ikke indebærer liderlighed.
#47 Skeloboy 15 år siden
Men muligvis det er et filmforum, men det er også en generel side, hvor folk læser anmeldelser af nye film, og ikke som sådan interesserer sig for filmhistorien. Lige pludselig dukker der et navn op i en tråd, der har skrevet en del, som jeg aldrig har set før. Pointen er, at fordi det er et filmforum, behøver folk jo ikke have en interesse for filmhistorien.
#48 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#49 BN 15 år siden
Er det ikke den, der kom efter den FØRSTE? Og er det ikke også under den krig der ifølge en lang række historieforfalskere skal have foregået en systematisk udryddelse af 6 millioner jøder? (En forfalskning, som Jonni Hansen siges at have dokumenteret efter et besøg i en kz-lejr, som aldrig har eksisteret.)
Jeg har også hørt tale om, at Anden Verdenskrig er slut, men jeg mangler dokumentation for det, så jeg vil lige kontakte Jonni Hansen en af de nærmeste dage.
#50 filmz-Bruce 15 år siden