• Ace Ventura - Pet Detective
    23%
  • Dum og dummere
    18%
  • Evigt solskin i et pletfrit sind
    15%
  • The Truman Show
    13%
  • The Mask
    8%
  • Man on the Moon
    6%
  • Bruce den Almægtige
    5%
  • Fuld af løgn
    4%
  • Me, Myself & Irene
    4%
  • Yes Man
    3%
  • Anden film
    2%
  • Batman Forever
    1%

Stemmer i alt: 1817

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 misuma 15 år siden

Jeg synes nu heller ikke Cable Guy er værst, ser frem til at se Yes Man. I hans næste film er han vist i fængel og bliver forelsket i sin cellekammerat....jo jo.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#32 sluppermand 15 år siden

Eternal Sunshine... Han er også god i Truman Show og alle de klassiske Carrey komedier, men i Eternal brænder han virkelig igennem og spiller på nogle mere følelsesmæssige tangenter, der virkelig er interessante hos en så fysisk skuespiller.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#33 stoffer 15 år siden

Det blev The Mask herfra, mest på grund af at det var den første film jeg så med ham og at den bringer gode minder frem. Hans bedste af dem jeg har set må vel egentlig være Truman Show, men som sagt mindes jeg bare de gode år uden bekymringer eller noget hver gang jeg ser The Mask. Og så er den sgu morsom.

#31 - Yes Man er måske ikke en af hans bedste, men bestem underholdende hvis man spørger mig.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#34 mvejen 15 år siden

Ace Ventura blev det, selvom The Truman Show og Man on the Moon også er kandidater i mine øjne
Gravatar

#35 filmz-Bruce 15 år siden

Jeg må tilstå, at jeg synes Ace Ventura er genial humor, på højde med Naked Gun og AirPlane. Den definerede manden, på godt og ondt. Truman Show er på højde hermed. Kan godt lide Eternal Sunshine ..., men humor har det med at blive undervurderet og da replayvalue er i top, ja så bliver det sgu Ace Ventura!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#36 Collateral 15 år siden

Jeg syntes hans smukkeste præstation er "Evigt solskin", hans sjoveste er nok nærmere "Me, myself and Irene."
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#37 rubberdub 15 år siden

"Knock Kocnk"
"Who is it?"
"CABLEGUY!"
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#38 filmzkim 15 år siden

Det er så lang tid siden, jeg har set de forskellige film, at jeg knap nok kan huske, hvilken jeg synes bedst om!

- Havde regnet med lidt flere stemmer til "Bruce, den almægtige".

- Jeg har ikke fået set Truman Show, og husker ikke "Dum og Dummere", "Ace Ventura - Pet Detective" og "The Mask" særlig godt!

- "Yes Man" var forbløffende skuffende.

- Men min stemme vil falder på "Dum og dummere", da jeg kan huske, at jeg var utrolig underholdt.
Gravatar

#39 fatcat 15 år siden

Hmm - på den sjove side er jeg klart mest til Ace Ventura og The Mask - hvorimod jeg finder Dum og dummere... dum og plat på den ufede måde.

Men bedste film er IMO Man on the Moon tæt forfuldt af The Truman Show
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#40 dyg 15 år siden

Min stemme gik til Man on the Moon, hvor han spiller rollen som Andy helt fantastisk godt. Præstationen i Eternal Sunshine er også super god, men filmen kedede mig grænseløst, derfor kunne jeg ikke få mig til at stemme på den.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: