• Ace Ventura - Pet Detective
    23%
  • Dum og dummere
    18%
  • Evigt solskin i et pletfrit sind
    15%
  • The Truman Show
    13%
  • The Mask
    8%
  • Man on the Moon
    6%
  • Bruce den Almægtige
    5%
  • Fuld af løgn
    4%
  • Me, Myself & Irene
    4%
  • Yes Man
    3%
  • Anden film
    2%
  • Batman Forever
    1%

Stemmer i alt: 1817

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Adagio 15 år siden

Var knap kamp mellem The Truman Show, Ace Ventura (foretrækker dog When Nature Calls frem for Pet Detective), Liar Liar og The Mask... endte med at stemme på The Mask

Yes Man og Me, Myself & Irene var dog kedelige IMHO
Gravatar

#42 elwood 15 år siden

Eternal sunshine for beste film.

The Mask for sjoveste film, det var fantastisk komik, og jeg fik et flashback til de gamle Warner Brothers short cartones da jeg så den, og så hans ansigtmemik, damm altså mr. rubberface, stadigvæk en film jeg lige kan finde på at hive frem, hvis jeg skal ha et godt grin.

True Man show er også en afsindig go film, og ide'en er ret original for sin tid i hvertfald, og noget af et skift for Peter Weir som før kom med Dead poets Society.

The Majestic overraskede mig også, fordi lige som med Eternal, så var den her meget nede på jorden, the Majestic nok mere, da vi ikke får alle de her drømmene billeder, og visuelle effekt.

Men The Majestic er jo en god klassisk historie man har hørt så mange gange før, men aligevel formår den og krybe ind under mig med dens lille by, og måden som byen langtsomt tager hovedpersonen til sig.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#43 Skeloboy 15 år siden

Apropos Ace Ventura - det er nok den, jeg har set flest gange af de nævnte.

Drukspillet:
Hver gang der bliver sagt: Ace, Ventura, Pet Detective, Allrighty Then eller Looser, skal der drikkes en tår...

Hver gang der han snakker med røven eller kører med hovedet ud af vinduet(den såkaldte buck collector), skal der tylles indtil scenen er forbi...

Det giver en god, god brandert...
Gravatar

#44 Monkeyking 15 år siden

#2 (#42) hørt hørt en rigtig god film.

Vi må heller ikke glemme 23 (den hører til blandt mine favorit Carrey film) og A series of unfortunate events. Når det er sagt synes jeg også Eternal Sunshine er mega fed og selvfølgelig også Truman Show.
"You don't need to put your P in a V right now." "No, I need to B my L on someone's T's."
Gravatar

#45 Winniepooh 15 år siden

Stemte Truman show som efter min mening er en fantastisk film. Af komedierne foretrækker jeg Bruce Allmighty.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#46 LasseUk 15 år siden

Eternal Sunshine of the Spotless Mind herfra. Det er efter min mening ikke kun hans bedste film, men også en af de bedste, og mest vedkommende film der er lavet siden årtusindeskiftet. Hans præstation i Man on the Moon er da prangende bestemt, men jeg synes at hans meget nedtonede præstation i Eternal Sunshine var meget mere interessant.

Hans sjoveste film er nok enten Dumb and Dumber eller Me, Myself and Irene.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#47 Åkepool 15 år siden

Har ikke svaret før nu, da jeg bare ikke kunne bestemme mig, for der er rigtig mange gode.
I dagens anledning blev det "Liar liar" der fik min stemme, imorgen ville det nok være en anden jeg stemte på.

Jeg kan modsat et par stykker her, rigtig godt li' "Yes man", jeg lå da flad af grin i biffen.

Havde afstemningen været bedste Jim Carrey præstation, var min stemme helt sikkert gået til "Man on the moon".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#48 jessup 15 år siden

Måske bedste præstation i Man on the moon eller dumb dummer. Bedste film uden tvivl eternal suns..... The Truman show kommer længere nede af listen for mit vedkomme.
This is just until June
Gravatar

#49 filmz-Is 15 år siden

Bedste film er uden tvivl "Evigt Solskin I Et Pletfrit Sind". "The Truman Show" er også meget tankevækkende og rørende. Men bedste præstation må være i "Ace Ventura". Det er nok den sjoveste film jeg nogensinde har set. :)
Gravatar

#50 Spanner 15 år siden

Der er alligevel 8, der synes at Batman Forever er den bedste film med Jim Carrey
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: