-
Ace Ventura - Pet Detective23%
-
Dum og dummere18%
-
Evigt solskin i et pletfrit sind15%
-
The Truman Show13%
-
The Mask8%
-
Man on the Moon6%
-
Bruce den Almægtige5%
-
Fuld af løgn4%
-
Me, Myself & Irene4%
-
Yes Man3%
-
Anden film2%
-
Batman Forever1%
Stemmer i alt: 1817
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Adagio 15 år siden
Yes Man og Me, Myself & Irene var dog kedelige IMHO
#42 elwood 15 år siden
The Mask for sjoveste film, det var fantastisk komik, og jeg fik et flashback til de gamle Warner Brothers short cartones da jeg så den, og så hans ansigtmemik, damm altså mr. rubberface, stadigvæk en film jeg lige kan finde på at hive frem, hvis jeg skal ha et godt grin.
True Man show er også en afsindig go film, og ide'en er ret original for sin tid i hvertfald, og noget af et skift for Peter Weir som før kom med Dead poets Society.
The Majestic overraskede mig også, fordi lige som med Eternal, så var den her meget nede på jorden, the Majestic nok mere, da vi ikke får alle de her drømmene billeder, og visuelle effekt.
Men The Majestic er jo en god klassisk historie man har hørt så mange gange før, men aligevel formår den og krybe ind under mig med dens lille by, og måden som byen langtsomt tager hovedpersonen til sig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43 Skeloboy 15 år siden
Drukspillet:
Hver gang der bliver sagt: Ace, Ventura, Pet Detective, Allrighty Then eller Looser, skal der drikkes en tår...
Hver gang der han snakker med røven eller kører med hovedet ud af vinduet(den såkaldte buck collector), skal der tylles indtil scenen er forbi...
Det giver en god, god brandert...
#44 Monkeyking 15 år siden
Vi må heller ikke glemme 23 (den hører til blandt mine favorit Carrey film) og A series of unfortunate events. Når det er sagt synes jeg også Eternal Sunshine er mega fed og selvfølgelig også Truman Show.
#45 Winniepooh 15 år siden
#46 LasseUk 15 år siden
Hans sjoveste film er nok enten Dumb and Dumber eller Me, Myself and Irene.
#47 Åkepool 15 år siden
I dagens anledning blev det "Liar liar" der fik min stemme, imorgen ville det nok være en anden jeg stemte på.
Jeg kan modsat et par stykker her, rigtig godt li' "Yes man", jeg lå da flad af grin i biffen.
Havde afstemningen været bedste Jim Carrey præstation, var min stemme helt sikkert gået til "Man on the moon".
#48 jessup 15 år siden
#49 filmz-Is 15 år siden
#50 Spanner 15 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem