• Ace Ventura - Pet Detective
    23%
  • Dum og dummere
    18%
  • Evigt solskin i et pletfrit sind
    15%
  • The Truman Show
    13%
  • The Mask
    8%
  • Man on the Moon
    6%
  • Bruce den Almægtige
    5%
  • Fuld af løgn
    4%
  • Me, Myself & Irene
    4%
  • Yes Man
    3%
  • Anden film
    2%
  • Batman Forever
    1%

Stemmer i alt: 1817

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Kruse 15 år siden

Jim Carrey er altid underholdene, men jeg synes at han er bedst i The Truman Show, så den fik min stemme.

Dog er hans roller i Man on the Moon, Evigt solskin i et pletfrit sind og Fuld af Løgn også seværdige. Men han gør det generelt altid godt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2 HonoDelLoce 15 år siden

Jeg stemte Anden Film, da jeg synes The Majestic er hans klart bedste præstation..

Nu ved jeg godt, at afstemningen bare er den bedste film med ham, men jeg mener at han er bedst deri, og derfor stemte jeg altså på den :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 filmz-Kadann 15 år siden

"Evigt solskin i et pletfrit sind".
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#4 [ikke godkendt bruger] 15 år siden

[Denne bruger afventer at blive godkendt til at deltage i diskussionen.]
"I love the smell of napalm in the morning..."
Gravatar

#5 tranberg 15 år siden

THE TRUMAN SHOW - helt klart karrierens højdepunkt (måske lige med Andy Kaufmann i Man on the Moon!)
The end is closest to the beginning
Gravatar

#6 MouseMickey 15 år siden

Evigt solskin i et pletfrit sind er en fantastisk film men i Man on the Moon er Jim carrey virkelig fantastisk så den får min stemme.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#7 filmz-jonasgr 15 år siden

Evigt solksin i et pletfrit sind er den klart bedste film af disse valgmuligheder. Resten er enten middelmådige eller decideret dårlige.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8 Spanner 15 år siden

Jeg synes at Carrey er bedst i Man on the Moon, men Eternal Sunshine of the Spotless Mind er i mine øjne den bedste film han har lavet til dato. Charley Kaufmanns manuskript er næsten oppe ved siden af hans magnum opus, Adaptation.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#9 tiany 15 år siden

Jeg er helt tosset med The Truman Show. Kan huske at jeg ikke var særlig begejstret første gang jeg så den, men den er virkelig vokset på mig siden. Jeg synes den får mig til at tænke over det samfund vi leve i.
Valar morghulis
Gravatar

#10 rockysds 15 år siden

Evigt solskin i et pletfrit sind
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."

Skriv ny kommentar: