• Ace Ventura - Pet Detective
    23%
  • Dum og dummere
    18%
  • Evigt solskin i et pletfrit sind
    15%
  • The Truman Show
    13%
  • The Mask
    8%
  • Man on the Moon
    6%
  • Bruce den Almægtige
    5%
  • Fuld af løgn
    4%
  • Me, Myself & Irene
    4%
  • Yes Man
    3%
  • Anden film
    2%
  • Batman Forever
    1%

Stemmer i alt: 1817

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Riqon 15 år siden

The Truman Show vinder på historien. Det er ikke hans bedste præstation, dér ville jeg nok have Eternal Sunshine, men Truman Show vinder klart på sin originalitet og mediesatire. Klassefilm.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#12 inflector 15 år siden

Man on the Moon en bevægende og morsom film og Carrey er vikelig god i den.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#13 Skeloboy 15 år siden

Stemte Man On The Moon. Men det kunne også have været Evigt Solskin. I Truman Show er han da også temmelig dygtig. Og så er Dum & Dummere og Ace Ventura vel nok to af mine favoritkomedier
Gravatar

#14 Benway 15 år siden

"Evigt solskin i et pletfrit sind" herfra. "Dum og dummere" er en herlig komedie, men det er faktisk mere Jeff Daniels end Carrey, jeg griner af i den film.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#15 mr gaijin 15 år siden

Som flere andre siger: Bedste film med Jim Carrey er nok "Evigt Solskin". Bedste præstation af Jim Carrey er nok "Man on the Moon".

Jeg kan nu også godt lide "Truman Show", og hans lowbrow 90er komedier har også deres charme.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#16 filmz-Narniabæver 15 år siden

Stemte på The Mask.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#17 Verbal 15 år siden

Stemte "The Truman Show". "Dum og dummere", som pt ligger nr. 1 var sjov den første gang jeg så den tilbage i 90'erne, men derefter har jeg fundet den mindre og mindre sjov og nu på grænsen til at være decideret dårlig.
And like that... he's gone.
Gravatar

#18 Queequeg 15 år siden

Man on the Moon og Eternal Sunshine. Jeg stemte dog Man On the Moon, da jeg syntes Eternal Sunshine er lidt for caffé latte-agtig.. :)
Gravatar

#19 Silver666 15 år siden

Dumb :-)
Gravatar

#20 Highland Park 15 år siden

"The Truman Show".

"Eternal Sunshine of the Spotless Mind" er skam en ganske god film, men jeg følte, at den havde potentiale til mere, og at det fine skuespil fra Winslet og Carrey lidt druknede i filmens fragmenterede struktur. Gondry burde have ladet fortællingen fokusere mere på det intense samspil frem for effektjageriet. Så kunne det være, at den havde haft større følelsesmæssig gennemslagskraft hos undertegnede.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: