• "Alene hjemme"
    32%
  • "Fars fede juleferie"
    23%
  • "Bad Santa"
    14%
  • "Bossen og bumsen"
    11%
  • "Elf"
    6%
  • Anden julekomedie
    4%
  • "Tror du på julemanden?"
    4%
  • "Mission julegave"
    4%
  • "Scrooged"
    3%
  • "Trapped in Paradise"
    0%

Stemmer i alt: 1369

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 achilles 17 år siden

Stemte Alene Hjemme, så den i lørdags. Stadig skide skæg...
Gravatar

#22 filmz-mrhands 17 år siden

Alene Hjemme. Kevin! :)
Gravatar

#23 elwood 17 år siden

Jeg ville sige Home alone, men så kom jeg lige i tanker om Clark's lille pep talk til familien, så fars fede Juleferie it is, men med Home alone lige efter.

Where do you think you're going? Nobody's leaving. Nobody's walking out on this fun, old-fashioned family Christmas. No, no. We're all in this together. This is a full-blown, four-alarm holiday emergency here. We're gonna press on, and we're gonna have the hap, hap, happiest Christmas since Bing Crosby tap-danced with Danny fucking Kaye. And when Santa squeezes his fat white ass down that chimney tonight, he's gonna find the jolliest bunch of assholes this side of the nuthouse.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 keitel 17 år siden

Bad "fucking" Santa
Gravatar

#25 inflector 17 år siden

#23 havde helt glemt den herlige monolog også bliver den ovenikøbet fremsagt af en manisk Chevy Chase, simpelten herligt :D
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#26 Syndrome 17 år siden

Alene Hjemme.. Den fik mig sgu altid i så godt et julehumør da jeg var mindre :)
danielbloch.dk
Gravatar

#27 enfilmnørd 17 år siden

Havde svært ved at vælge mellem "Alene hjemme" og "Bossen og Bumsen". Det blev dog "Bossen og Bumsen", men en meget lille margen.
NB og så mangler "Love Actually" på listen
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#28 zyberjoker 17 år siden

Hvor er musicallen Annie henne i denne her sammenhæng? Det er da den bedste julekomedie nogensinde (ej okay er nok også lidt miljøskadet da min søster lige har medvirket i fredericia teaters opsætning af den, så går stadig og nynner "it's a hard knock life" flere dage efter, men hva' fan)..
I solemnly swear, that i am up to no good!
Gravatar

#29 Åkepool 17 år siden

Det bliver et valg imellem "Fars fede juleferie".... Nå ja og ingen andre, for den er klasser over de andre :)

#14 - Skam dig hvis du ikke kan huske Jamie Lee Curtis smide blusen foran spejlet ;) Jeg har flere venner hvis VHS med "Bossen og bumsen" er tyndslidt netop der ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#30 HonoDelLoce 17 år siden

Må faktisk indrømme, at jeg tilhører den (nok lille?) del af folk, der faktisk godt kan lide Mission Julegave..

På den anden side har jeg ikke set den siden jeg var.. Bum bum bum.. 12-13 år gammel? Et gensyn ville helt sikker ødelægge den for mig ;) Så det lader jeg lige være med..

Til gengæld hopper jeg med Fars Fede Juleferie-vognen.. Demn film er simpelthen genial.. :) Chevy Chase var en af datidens allerstørste komiske talenter.. No doubt..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: