• "Alene hjemme"
    32%
  • "Fars fede juleferie"
    23%
  • "Bad Santa"
    14%
  • "Bossen og bumsen"
    11%
  • "Elf"
    6%
  • Anden julekomedie
    4%
  • "Tror du på julemanden?"
    4%
  • "Mission julegave"
    4%
  • "Scrooged"
    3%
  • "Trapped in Paradise"
    0%

Stemmer i alt: 1369

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Syndrome 17 år siden

Må nok også indrømme at Mission Julegave kommer ind på min liste som en klar nummer to.. kunne være jeg skulle sætte den på dvd'en den 24.. min julestemning er ihvertfald ikke hvad den har været :D
danielbloch.dk
Gravatar

#32 filmz-grev_michal 17 år siden

Personligt ville jeg hellere læse arnolds politiske oplæg bagfra på hebraisk end jeg ville gense den film - men hver sine lyster :-)
Gravatar

#33 Syndrome 17 år siden

Hvem ved.. det kunne være du fandt hans politiske oplæg spændende :D
danielbloch.dk
Gravatar

#34 BeeJay 17 år siden

Klart Fars Fede Juleferie der får min stemme!!! Hunden der får et ben galt i halsen under bordet er KONGE :-)
Gravatar

#35 filmz-Aras 17 år siden

Alene hjemme! Mere er der ikke at sige ;)
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#36 duuk74 17 år siden

Slemme Santa..er ikke så meget til sødsuppe
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#37 The Duck 17 år siden

Folk der har stemt på "Elf" må jo være psykisk forstyrrede. Stemte selv "Bossen og Bumsen", men nu hvor jeg tænker over det burde "Alene Hjemme" nok have fået min stemme.
Gravatar

#38 moulder666 17 år siden

Heh - kan ikke lade være med at tænke på Serendipity's kommentar til Home Alone. Den der går noget i retning af:

"I'm responsible for 9 out of the 10 most selling movies ever. Except for that movie about the kid in the house. Argh. Somebody sold his soul to the devil for THAT one!"
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#39 Winniepooh 17 år siden

Fars fede juleferie. Introen alene er super humor. nr. 2 må være Alene Hjemme, men det er mange år siden jeg sidst har fået set den.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#40 Åkepool 17 år siden

#34 - "Oh, he's just yacking on a bone. He's got it up. He's all right now." Heeeeelt fantastisk, ligesom en hel del andre perler i den film. Ser den hvert år d.23. dec. :)
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: