• "The Matrix"
    74%
  • "The Matrix Revolutions"
    10%
  • What is The Matrix?
    8%
  • "The Matrix Reloaded"
    8%

Stemmer i alt: 1099

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

Hvornår er denne poll fra?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#2 MadMartigan 21 år siden

Jeg ved heller ikke helt hvordan man kommer til at stemme...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#3 filmz-Wacker 21 år siden

sort
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#4 filmz-Gæst 21 år siden

[X] "The Matrix" (0)

heh der er en stemme....
:(
Gravatar

#5 Ikari 21 år siden

Man kan tilsyneladende også stemme blankt:

Stemmer i alt: 1

:-D
Gravatar

#6 filmz-Wacker 21 år siden

Så. Nu virker den
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#7 filmz-toffe1001 21 år siden

Jeg vil muligvis sige at:

-The Matrix er den beste, vedrørende historien (nok fordi filmen er en forhistorie til Reloaded og Revolutions)

-Reloaded er nok den dårligste (nok fordi jeg næsten ikke kan fordrage 2´erer)

-Revolutions er den best, vedrørende efetkterne og så også den slutning... Plus det fede ved Revolutions er den indviklede historie...

MEN, som Keanue Reeves sagde en gang:
" Den første handler om fødsel. Den anden om liv. Den tredje om død. Jeg ved dog ikke. Måske skulle den kaldes 'The Matrix: Resurrection'.

Så konklusionen er, at man nok ikke burde andmelde filmene hver for sig, da de 3 film giver en helhed tilsammen...

PS. The Matrix har jo endelig ikke en ordenlig slutning, da filmen er en intro til Reloaded og Revolutions. Reloaded giver ingen menning uden at man har set The Matrix... ...og Revolutions giver overhovedet ingen menning, hvis ikke man har set The Matrix og Reloaded...
Gravatar

#8 SpielbergFreak 21 år siden

Det vil jeg give dig ret i. Umiddelbart er de tre jo en, man fatter ikke noget hvis man ikke ser de andre ligesom Back to the Future trilogien.

Jeg stemte på 1`eren da den åbnede op for universet på den fede måde så man virkelig fik blod på tanden.
Gravatar

#9 Zelle 21 år siden

jeg syntes helt klart at de alle tre er fede, men 1'eren kan altså godt stå alene, og er også en lille smule bedre end de andre to, så den får stemmen.
Måske skulle pollen have været på hvad der var bedst?
1. The Matrix
2. The Matrix Reloaded og Revolutions
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#10 inflector 21 år siden

Der burde ikke være nogen tvivl hos nogen, eteren er klart den bedste.
#6 Du siger revolutions er den fedeste på grund af den indviklede historie, kan du så ikke lige redegøre for den på en overskuelig måde?
Jeg vil heller ikke give jer ret i at man ikke kan se Matrix for sig selv, uden de to efterfølgere. Slutningen lader en masse stå åbent som man sagtens kan fantasere over, mens de to efterfølgere måske viser en masse krig og fede effekter, men bibringer egentligt ikke noget væsentligt til historien.
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: