• Lars von Trier
    24%
  • Anders Thomas Jensen
    16%
  • Anden instruktør
    13%
  • Per Fly
    9%
  • Nicolas Winding Refn
    9%
  • Susanne Bier
    9%
  • Thomas Vinterberg
    7%
  • Bille August
    6%
  • Ole Bornedal
    5%
  • Christoffer Boe
    2%

Stemmer i alt: 1086

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmz-M-K-E 18 år siden

Blev nødt til at stemme på Per Fly, kan ik stå for hans Danmarktrilogi, fantastiske film!!
Gravatar

#2 Benway 18 år siden

Der er mange gode, men jeg stemte Lars von Trier. "Breaking the Waves" og "Europa" er blandt mine yndlingsfilm.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3 duuk74 18 år siden

Savner måske Niels Malmros på listen. Har et svagt punkt for Augusts' tidligere værker, så det blev ham.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#4 Bates 18 år siden

Hvor er den fremragende instuktør Kasper boe??? :P
Gravatar

#5 filmz-Bruce 18 år siden

Udover Riget, er jeg ikke den store Lars Von Trier fans, selvom hans kvaliteter ikke er tid at komme udenom.

Derfor bliver det Per Fly for mig. Prop og Berta er jo uimodståelig ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 moulder666 18 år siden

Hø! Kan ikke snuppe Lars Von Triers personlighed, men det er sgu svært at komme uden om hans talent! Så det blev ham - efterfulgt af Thomas Vinterberg!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#7 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Jeg har selv et blandet forhold til hans film, men hans talent er et indlysende: Trier vil stå tilbage som et filmhistorisk fyrtårn på linje med Dreyer, og hans film vil blive diskuteret i mange år frem.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#8 tiny 18 år siden

Jeg går lige i tænkeboks...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#9 filmz-bullettooth 18 år siden

jeg gik mainstraem og stemte Anders Thomas ... syntes han har lavet meget godt...ikke noget der skiller sig ud som triers, men han har virkelig haft fingerene i mange danske film de sidste 10 år.... det er sgu noget af et cv efterhånden.
--------- for rent ---------
Gravatar

#10 Winniepooh 18 år siden

Jeg var splittet mellem Susanner Bier og Per Fly, men endte med Susanne Bier.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House

Skriv ny kommentar: