• Lars von Trier
    24%
  • Anders Thomas Jensen
    16%
  • Anden instruktør
    13%
  • Per Fly
    9%
  • Nicolas Winding Refn
    9%
  • Susanne Bier
    9%
  • Thomas Vinterberg
    7%
  • Bille August
    6%
  • Ole Bornedal
    5%
  • Christoffer Boe
    2%

Stemmer i alt: 1086

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 TNPihl 18 år siden

Den mand er genial
Gravatar

#42 Herrguth 18 år siden

Jeg stemte også Lars Von Trier. Både Breaking The Waves, Riget, Dogville og Manderlay hører til blandt mine favoritter...

Var dog fristet til at stemme på "Anden instruktør", da jeg også synes at Hella Joof er rigtig god. Hun har kun lavet 3 film, men det er så til gengæld 3 hysterisk morsomme film (IMO), men hun fik dog ikke stemmen, da handlingen ikke altid er den bedste. Men hold da op hun har go' humor.
Det Brune Punktum må gerne snart lave et nyt show!!

Men altså, Lars Von Trier= Den Bedste!

Måske jeg skulle køre i Stereo Studio og få fat i E-boksen...
Gravatar

#43 tiny 18 år siden

Jeg endte også med at stemme på Trier. Faktisk kan jeg ikke lide alle hans film. Men de tvinger mig alligevel til at tage stilling og overveje nogle ting. Og det kendetegner for mig en god instruktør. Og så er Dogville, Breaking the Waves og Riget mesterværker i mine øjne.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#44 danschier.dk 18 år siden

Hvor er Thomas Villum Jensen og Charlotte Sachs Bostrup på denne liste???... jeg spørg bare!!!
Gravatar

#45 filmz-hophop 18 år siden

#4 ja, hvor er kasper boe og alle ...de der andre?
Nerd alert! http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/FugtigeDVDer
Gravatar

#46 Andcasso 18 år siden

Jeg er stor fan af Anders Thomas Jensens film.

Med hensyn til Lars Von Trier så... Kan man ikke sige noget pænt, bør man holde sin mund (i hvert fald indtil redaktøren er gået)
Gravatar

#47 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Hvor er Thomas Villum Jensen og Charlotte Sachs Bostrup på denne liste???... jeg spørg bare!!!

Altså, der skal jo ligesom også være en nedre spærregrænse for kvalitet... ;-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#48 filmz-Business Monkey 18 år siden

#46 Kan du lide hans film pga. deres kunstneriske integritet i dem selv eller pga. skuespillernes kunstneriske integritet?

Min pointe er netop at uden sine typiske skuespillere ville hans film ikke holde i så stor grad.
Du skal ikke nationalisere kulturen, men kultivere nationen!

http://www.zentropa.dk/videohilsen/
Gravatar

#49 kasper0204 18 år siden

Susanne Bier...
Gravatar

#50 filmz-bullettooth 18 år siden

har nu svært ved at tro Dogville feks, ville have fået så stor international bevågenhed med kun danske skuespillere.... tror den ville have fremstået som netop det der bliver gjort så dejligt meget grin med i sprængfarlig bombe...Så Anders Thomas er jo ikke den eneste der løfter sine film med skuespillernes talent...!
--------- for rent ---------

Skriv ny kommentar: