• There Will Be Blood
    37%
  • Jeg har ikke set nogen af de film
    32%
  • Boogie Nights
    14%
  • Magnolia
    11%
  • The Master
    3%
  • Punch-Drunk Love
    2%
  • Sydney
    0%

Stemmer i alt: 1999

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Ispep 11 år siden

Punch-Drunk Love er da god, men 10'er mesterværk? Ja, det overrasker mig du synes det, men det må du jo synes :D Jeg synes den er god nok, og vellykket, men også lidt forglemmelig.
Gravatar

#12 JannikAnd 11 år siden

The Master med et mulehår foran There Will Be Blood. Han har virkelig løst formlen og fundet sin æstetik. Foruden Malick er der absolut ingen i Hollywood, der besidder den virtiuose slagkraft, som tilfældet er med Anderson.
Gravatar

#13 Ispep 11 år siden

Jeg synes nu der er flere, men vi er næppe enige :D Men Malick og Anderson stikker ihvertfald ud, det må man sige.
Gravatar

#14 Skeloboy 11 år siden

JannikAnd (12) skrev:
The Master med et mulehår foran There Will Be Blood. Han har virkelig løst formlen og fundet sin æstetik. Foruden Malick er der absolut ingen i Hollywood, der besidder den virtiuose slagkraft, som tilfældet er med Anderson.

Jeg ved, at vi ikke er enige her, men jeg giver dig selvfølgelig ret i Malick, og vil tilføje Darren Aronofsky også...

Må vist hellere få set There Will Be Blood og Punch-Drunk Love igen...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#15 Mikkel Abel 11 år siden

Nu er det næsten et halvt år siden jeg har set TWBB og den strejfer min tankegang næsten hver dag. Et absolut mesterværk i min optik, så den tager selvfølge prisen.

Med det sagt, er Boogie Nights også oppe blandt mine favoritter og jeg ser sindsygt frem til at få fingrene i The Master.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#16 PredatorX 11 år siden

There will be blod.

The Master er muligvis hans dårligste.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 11 år siden

Ispep (11) skrev:

Punch-Drunk Love er da god, men 10'er mesterværk? Ja, det overrasker mig du synes det, men det må du jo synes :D Jeg synes den er god nok, og vellykket, men også lidt forglemmelig.

Foruden at byde på en masse nye ting til en genre, der har svært ved at forny sig, er den visuel fantastisk, og byder på nok metaforer og fortolkningsmuligheder til utallige gensyn. Så ja, jeg mener bestemt det er et mesterværk, og tilmed den bedste romantiske komedie nogensinde overhovedet... ER DU MED, CHEF?!?!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 Ispep 11 år siden

Jeg hører, jeg hører, men er slet slet ikke enig :0
Gravatar

#19 Ericmase 11 år siden

Ingen tvivl... "There Will Be Blood"! Har dog ikke set "The Master" og resten af hans film endnu.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#20 MMB 11 år siden

There Will Be Blood 9-10/10
Boogie Nights 8/10
Magnolia 7/10
The Master 6/10

Resten er ikke set.

Skriv ny kommentar: