-
There Will Be Blood37%
-
Jeg har ikke set nogen af de film32%
-
Boogie Nights14%
-
Magnolia11%
-
The Master3%
-
Punch-Drunk Love2%
-
Sydney0%
Stemmer i alt: 1999
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Batsy 11 år siden
Det var et fantastisk mesterværk, Daniel Day lewis var helt fantastisk i den.
#32 Steffan Rasmussen 11 år siden
Jep. Det er også min anke.
#33 BN 11 år siden
+1
#34 Riqon 11 år siden
Vil dog meget gerne se The Master, da jeg er meget interesseret i L. Ron Hubbard, Scientology og sekterisme.
#35 Yellow-TV 11 år siden
#36 Ispep 11 år siden
Master kan du roligt springe over, hvis du ikke var vild med TWBB. Den er mere eller mindre "i samme stil" med karakterer, der ikke videre gør sympatiske ting.
#37 Riqon 11 år siden
Om de gør sympatiske ting er mig mere ligegyldigt, i fald karaktererne portrætteres nuanceret. Men selve det historiske materiale, der angiveligt har inspireret filmen, finder jeg mere interessant end amerikanske oliesheiker, så på den måde har "The Master" allerede en større appel.
#38 Ispep 11 år siden
Men den har også nogle mindre sympatiske karakterer a la TWBB.
Hvis jeg tager dette udsagn in mente (hvilket ikke er et problem for mig) så kan jeg ikke se Master skulle være i din smag heller :D Men prøv den da. Jeg siger det bare :D The Master er dog mere svær til gængelig.
#39 JannikAnd 11 år siden
#40 Ispep 11 år siden
Jo. Det er han. Men stadig på mange måder usympatisk og decideret pervers når det kommer til stykket. Jeg tror filmen som helhed vil volde flere problemer hos publikumet end TWBB. Og nu skrev jeg også "mere eller mindre" i min sætning :0 Men Anderson dykker jo ned i de mere mørke karakterer..