• There Will Be Blood
    37%
  • Jeg har ikke set nogen af de film
    32%
  • Boogie Nights
    14%
  • Magnolia
    11%
  • The Master
    3%
  • Punch-Drunk Love
    2%
  • Sydney
    0%

Stemmer i alt: 1999

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Batsy 11 år siden

Har kun set There will be blood.

Det var et fantastisk mesterværk, Daniel Day lewis var helt fantastisk i den.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#32 Steffan Rasmussen 11 år siden

HelmerJ (28) skrev:
Rimelig imponeret over There will be blood har taget sådan en føring, en af de kedligste film jeg har set.

Jep. Det er også min anke.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#33 BN 11 år siden

Steffan Rasmussen (32) skrev:
Jep. Det er også min anke.

+1

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#34 Riqon 11 år siden

Har kun set There will be Blood. Filmen var da interessant nok, men jeg er nok ikke sofistikeret nok til helt at værdsætte den. Særligt historien fandt jeg ikke særlig fængende. Det er ikke det, at jeg kræver "happy endings" hver gang, men synes alligevel det er svært at begejstres over en film, hvor hovedpersonen bare helt ind til kernen er og bliver et dumt svin, uanset hvad der så kan ligge af spidsfindige allegoriske elementer i den...

Vil dog meget gerne se The Master, da jeg er meget interesseret i L. Ron Hubbard, Scientology og sekterisme.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#35 Yellow-TV 11 år siden

Jeg stemte: kender ikke nogen af hans film.
Gravatar

#36 Ispep 11 år siden

Master kan du roligt springe over, hvis du ikke var vild med TWBB. Den er mere eller mindre "i samme stil" med karakterer, der ikke videre gør sympatiske ting.
Gravatar

#37 Riqon 11 år siden

#36 -

Om de gør sympatiske ting er mig mere ligegyldigt, i fald karaktererne portrætteres nuanceret. Men selve det historiske materiale, der angiveligt har inspireret filmen, finder jeg mere interessant end amerikanske oliesheiker, så på den måde har "The Master" allerede en større appel.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#38 Ispep 11 år siden

Men den har også nogle mindre sympatiske karakterer a la TWBB.

Riqon (34) skrev:
svært at begejstres over en film, hvor hovedpersonen bare helt ind til kernen er og bliver et dumt svin

Hvis jeg tager dette udsagn in mente (hvilket ikke er et problem for mig) så kan jeg ikke se Master skulle være i din smag heller :D Men prøv den da. Jeg siger det bare :D The Master er dog mere svær til gængelig.
Gravatar

#39 JannikAnd 11 år siden

Ispep (36) skrev:

Master kan du roligt springe over, hvis du ikke var vild med TWBB. Den er mere eller mindre "i samme stil" med karakterer, der ikke videre gør sympatiske ting.
Huh? Du følte vel sympati for Phoenix' karakter??? Han er jo en ensom romantiker...
Gravatar

#40 Ispep 11 år siden

Jo. Det er han. Men stadig på mange måder usympatisk og decideret pervers når det kommer til stykket. Jeg tror filmen som helhed vil volde flere problemer hos publikumet end TWBB. Og nu skrev jeg også "mere eller mindre" i min sætning :0 Men Anderson dykker jo ned i de mere mørke karakterer..

Skriv ny kommentar: