• There Will Be Blood
    37%
  • Jeg har ikke set nogen af de film
    32%
  • Boogie Nights
    14%
  • Magnolia
    11%
  • The Master
    3%
  • Punch-Drunk Love
    2%
  • Sydney
    0%

Stemmer i alt: 1999

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Pécuchet 11 år siden

1. There Will Be Blood - 10/10
2. The Master - 9/10
3. Magnolia - 8/10
4. Boogie Nights - 8/10
Der burde have været Roser.
Gravatar

#22 palooka 11 år siden

There Will Be Blood 10/10
Boogie Nights 9/10
The Master 9/10
Punch-Drunk Love 8/10
Magnolia 8/10
Gravatar

#23 Frederik Uhrbrand 11 år siden

1. The Master 6/6
2. There Will Be Blood 5/6
3. Magnolia 5/6
4. Punch-Drunk Love 5/6
5. Boogie Nights 5/6
6. Sydney 4/6
Gravatar

#24 SublimeKen 11 år siden

The Master 10/10
Boogie Nights 9/10
Magnolia 9/10
There Will Be Blood 8/10
Punch Drunk Love 8/10

Har ikke fået set Sydney endnu...

Har aldrig forstået den store kærlighed til There Will Be Blood... Altså jeg kan virkelig godt lide den, men synes ikke nødvendigvis at den er så god som folk bliver ved med at fortælle mig at den er. Kan langt bedre lide hans andre film.
Gravatar

#25 Høegh 11 år siden

Lord Beef Jerky (17) skrev:
Ispep (11) skrev:

Punch-Drunk Love er da god, men 10'er mesterværk? Ja, det overrasker mig du synes det, men det må du jo synes :D Jeg synes den er god nok, og vellykket, men også lidt forglemmelig.

Foruden at byde på en masse nye ting til en genre, der har svært ved at forny sig, er den visuel fantastisk, og byder på nok metaforer og fortolkningsmuligheder til utallige gensyn. Så ja, jeg mener bestemt det er et mesterværk, og tilmed den bedste romantiske komedie nogensinde overhovedet... ER DU MED, CHEF?!?!

Jeg er med! Og meget enig.
Punch-drunk Love er en fremragende film, og i min optik, fuldt på højde med hans andre film.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#26 Åkepool 11 år siden

Ericmase (19) skrev:
Ingen tvivl... "There Will Be Blood"!

Tja, hvis det er den eneste af hans film du har set, så er det også svært at være i tvivl ;)

Jeg har ikke set en eneste af hans film.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#27 Høegh 11 år siden

Skal jeg pege på en af hans film jeg opfatter som lidt under standard, så må det faktisk nok være Boogie Nights.
Den efterlader bare ikke et lige så stærkt indtryk hos mig som There Will Be Blood, The Master, Magnolia og Punch-Drunk Love.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#28 HelmerJ 11 år siden

Rimelig imponeret over There will be blood har taget sådan en føring, en af de kedligste film jeg har set.

Boogie Nights blev stemmen her fra
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#29 davenport 11 år siden

Boggie Nights, som også er en af mine absolut yndlingsfilm. TWBB er jeg enig i, er noget af det mest langtrukne og kedelige jeg nogensinde har kæmpet mig igennem.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#30 jessup 11 år siden

Jeg røg først rigtig med på vognen med There Will Be Blood.Værdsætter helt bestemt hans tidligere film men det er først med TWBB at han viser det helt store format. Håber at jeg får tid til The Master i weekenden.
This is just until June

Skriv ny kommentar: