• Jeg kender ikke hans film
    77%
  • Volver
    8%
  • Alt om min mor
    5%
  • Tal til hende
    3%
  • Bind mig, elsk mig!
    2%
  • Kvinder på randen af nervøst sammenbrud
    1%
  • Dårlig dannelse
    1%
  • Kødet skælver
    1%
  • Kærlighedens Matador
    1%
  • Begærets lov
    1%
  • Kika
    0%
  • Brudte favntag
    0%
  • Anden film
    0%
  • What Have I Done to Deserve This?
    0%
  • Min Hemmeligheds Blomst
    0%

Stemmer i alt: 949

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 MuManden 15 år siden

Jeg kender ikke manden og hans film, er det skidt?
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#2 HonoDelLoce 15 år siden

Jeg stemte også på kender ikke hans film - det er løgn, men da jeg kun har set 3 af filmene på listen, synes jeg ligesom ikke der var belæg for at stemme.. Mindst halvdelen skulle gerne være set før man kan udtale sig om noget sådan :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 Lord Beef Jerky 15 år siden

Enig med #2, og har også kun set 3 af hans film, men jeg stemte alligevel på min favorit af de 3 fordi jeg er en fræk bavian.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#4 filmz-jonasgr 15 år siden

"Dårlig dannelse".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#5 MTK 15 år siden

Tja, jeg har kun set 5 af filmene på listen, men af dem er det uden tvivl 'Dårlig dannelse'.
Gravatar

#6 Benway 15 år siden

"Alt om min mor" er min favorit. Agrados rørende tale nær slutningen er i mine øjne et af de sublime øjeblikke, hvor en film virkelig bryder igennem og bliver noget større og mere end blot en film.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#7 moulder666 15 år siden

Har kun set Hable con Ella og Volver, så det måtte blive en blank stemme.

Jeg kan dog kun respektere manden for hans betagelse af Penelope Cruz! :D
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#8 mr gaijin 15 år siden

MasterMorten (1) skrev:
Jeg kender ikke manden og hans film, er det skidt?

Det er ikke skidt, hvis du ikke kender ham endnu. Men vil være skidt, hvis du aldrig lærer hans film at kende ;)

"Tal til hende" siger mig mest. "Dårlig dannelse", "Kødets lyst", "Volver", "Alt om min mor", og "Kvinder på randen" er alle fremragende. "Matador", "Begærets lov", "Bind mig" og "Min hemmeligheds blomst" er også alle værd at se. Jeg mangler stadig at se "Brudte Favntag", men den lader til at tilhøre den sidste gruppe.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#9 Skeloboy 15 år siden

Har kun set Volver og Kødets Lyst. Men han er klart en af dem, jeg skal have set mere med. Især Tal til hende, Alt om min mor og Kvinder På Randen.
Gravatar

#10 Highland Park 15 år siden

Jeg har kun set "Alt om min mor", "Kødet skælver" (den hedder ikke "Kødets lyst") og "Tal til hende" - sidstnævnte kan jeg ikke snuppe grundet den måde, hvorpå
voldtægtsproblematikken bliver ignoreret.

"Alt om min mor" er den bedste jeg har set fra hans hånd.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: