• Ringenes Herre: Kongen vender tilbage
    34%
  • Ringenes Herre: Eventyret om ringen
    33%
  • Ringenes Herre: De to tårne
    12%
  • Braindead
    7%
  • King Kong
    4%
  • Bad Taste
    4%
  • The Frighteners
    3%
  • Heavenly Creatures
    2%
  • Meet the Feebles
    1%
  • Forgotten Silver
    1%
  • The Lovely Bones
    1%

Stemmer i alt: 1147

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Ménner 14 år siden

1. Bad Taste
2. eventyret om ringen
3. de to tårne
4. kongen vender tilbage
5. braindead
6. king kong
7. meet the feebles!
....kunne blive ved! han er jo genial!!... :D
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#12 jesperhp 14 år siden

Helt klart "Eventyret om ringen" - i extended version vel at mærke:) I den udgave er det efter min mening en af verdens bedste film.
Gravatar

#13 qel-droma 14 år siden

Hmm... må også sige The Fellowship of the Ring. Næsten alt falder i hak her. Syndt at de to fortsættelser ikke helt formåede det samme niveau, selvom de begge er gode film.

Frighteners er også en fed film og må jo desværre konstaterer at jeg endnu har noget tilgode, eftersom Heavenly creatures indtil videre er en brist i min filmopdragelse.

King Kong kunne bestemt have været mere heldigt faldet ud, men er også okay som underholdning - bare for meget bulder og brag i forhold til historie og karakterskildring efter min smag og braindead lever fint op til sit navn i nærmest alle henseender - men det er naturligvis en smagssag.
Are you not entertained!?!
Gravatar

#14 PredatorX 14 år siden

The Frighteners!

Hans mest helstøbte og underholdende film til dato.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#15 filmz-Bruce 14 år siden

The Fellowship. Faneme en flot indledning på et eventyr og noget skarpere end efterfølgerne. Men det var også en hård deadline at slås med.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#16 Lizard 14 år siden

Eventyret om ringen fik min stemme
... King Kong er hans værste :)
Gravatar

#17 lasse78 14 år siden

Det blev til Braindead. LOTR triologien skulle jeg faktisk bruge lidt til på at vænne mig til, selv om jeg er imponeret over hans bedrift. Men Braindead er super helstøbt, som det den er, og giver mig alt hvad jeg kunne ønske som fan af genren :)
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#18 neran 14 år siden

Fellowship of the Ring herfra, især i Extended Edition. En af de bedste film bliver længere og bedre endnu på alle kanter.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#19 jona 14 år siden

Blev nød til at give The Lovely Bones lidt credit denne her gang. ;-) Ved godt, at det ikke er hans bedste film, men syntes at alle de anmeldelser den har fået var lidt unfair. Jeg syntes det var en ganske god film.
Gravatar

#20 moulder666 14 år siden

Den var godt nok svær at stemme på...jeg er vild med hans gamle film, men LOTR-trilogien er bare fænomenal!

Det svinger dog lidt hvilken film jeg holder mest af...selvom Fellowship of the Ring nok er den bedste af dem, har jeg efterhånden set den for mange gange. Af de to andre, holder jeg faktisk mest af The Two Towers! Bortset fra Warg-scenen, er den meget tro mod oplægget, går ikke CGI-amok og er dejligt action-packed! ROTK er storslået og ofte voldsomt imponerende, men til gengæld er der bare for meget (og for tydelig) CGI for min smag, og afslutningen er bare for langtrukken! Hvis de havde inkluderet historien med Sarumans endeligt, havde det muligvis givet en bedre balance i slutningen!

Derfor:

1: The Two Towers
2: Fellowship of the Ring
3: Return of the King
4: Meet the feebles
5: Braindead
6: Bad Taste
8: King Kong

Og så glæder jeg mig afsindigt meget til Shadows over Innsmouth! :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: