-
Ringenes Herre: Kongen vender tilbage34%
-
Ringenes Herre: Eventyret om ringen33%
-
Ringenes Herre: De to tårne12%
-
Braindead7%
-
King Kong4%
-
Bad Taste4%
-
The Frighteners3%
-
Heavenly Creatures2%
-
Meet the Feebles1%
-
Forgotten Silver1%
-
The Lovely Bones1%
Stemmer i alt: 1147
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Ménner 14 år siden
2. eventyret om ringen
3. de to tårne
4. kongen vender tilbage
5. braindead
6. king kong
7. meet the feebles!
....kunne blive ved! han er jo genial!!... :D
#12 jesperhp 14 år siden
#13 qel-droma 14 år siden
Frighteners er også en fed film og må jo desværre konstaterer at jeg endnu har noget tilgode, eftersom Heavenly creatures indtil videre er en brist i min filmopdragelse.
King Kong kunne bestemt have været mere heldigt faldet ud, men er også okay som underholdning - bare for meget bulder og brag i forhold til historie og karakterskildring efter min smag og braindead lever fint op til sit navn i nærmest alle henseender - men det er naturligvis en smagssag.
#14 PredatorX 14 år siden
Hans mest helstøbte og underholdende film til dato.
#15 filmz-Bruce 14 år siden
#16 Lizard 14 år siden
... King Kong er hans værste :)
#17 lasse78 14 år siden
#18 neran 14 år siden
#19 jona 14 år siden
#20 moulder666 14 år siden
Det svinger dog lidt hvilken film jeg holder mest af...selvom Fellowship of the Ring nok er den bedste af dem, har jeg efterhånden set den for mange gange. Af de to andre, holder jeg faktisk mest af The Two Towers! Bortset fra Warg-scenen, er den meget tro mod oplægget, går ikke CGI-amok og er dejligt action-packed! ROTK er storslået og ofte voldsomt imponerende, men til gengæld er der bare for meget (og for tydelig) CGI for min smag, og afslutningen er bare for langtrukken! Hvis de havde inkluderet historien med Sarumans endeligt, havde det muligvis givet en bedre balance i slutningen!
Derfor:
1: The Two Towers
2: Fellowship of the Ring
3: Return of the King
4: Meet the feebles
5: Braindead
6: Bad Taste
8: King Kong
Og så glæder jeg mig afsindigt meget til Shadows over Innsmouth! :-)