• Ringenes Herre: Kongen vender tilbage
    34%
  • Ringenes Herre: Eventyret om ringen
    33%
  • Ringenes Herre: De to tårne
    12%
  • Braindead
    7%
  • King Kong
    4%
  • Bad Taste
    4%
  • The Frighteners
    3%
  • Heavenly Creatures
    2%
  • Meet the Feebles
    1%
  • Forgotten Silver
    1%
  • The Lovely Bones
    1%

Stemmer i alt: 1147

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 BN 14 år siden

Ringenes Herre: Kongen vender tilbage
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#2 ikj80 14 år siden

Helt sikkert kongen vender tilbage nr 1, Eventyret om ringen nr 2 og De to tårne nr 3. King Kong er også rigtig god, men er lidt lang tid om at komme igang. Braindead og Bad Taste er kult film!
Gravatar

#3 filmz-Martychris 14 år siden

Ringenes Herre: Eventyret om ringen
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#4 dyg 14 år siden

Not a doubt in my mind. Jeg har lige genset Heavenly Creatures, og den er stadigvæk absolut fremragende. Et klokkeklart kryds ved den lille perle, fra den Peter Jackson jeg lærte at kende og elske for mange år siden.

Bevares, LotR filmene var da helt klart gode, men de når (som tidligere sagt) ikke Heavenly Creatures til sokkeholderne.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg har ikke set hans tidlige film, men hans sidste film King Kong, The Lovely Bones, LOTR trilogien, er ikke film der falder i min smag. Det er alle film hvor Jackson ikke kender til begrænsningens kunst.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#6 Collateral 14 år siden

"The Frighteners" og "Meet the feebles" er nu heller ikke så ringe, men "LOTR: ROTK" er jo særklasse.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7 Twister 14 år siden

LOTR: Return of the King.

Ingen tvivl. Genial film.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#8 wimmie 14 år siden

Braindead! :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9 tiany 14 år siden

Følte mig lidt tvunget (af egen hånd) til at stemme på en af LOTR filmene, for jeg synes de er fantastiske.

Men jeg vil samtidig smide en masse kærlighed efter Braindead, Heavenly Creatures og The Frighteners
Valar morghulis
Gravatar

#10 NightHawk 14 år siden

Det blev en stemme på "Heavenly Creatures" af præcis samme årsager som Nayze.

En film der både skuespilsmæssigt og fortællemæssigt i forhold til dens visuelle side, er i langt bedre harmoni med hinanden end de tre "Lord of The Rings" film var til sammen.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: