• Ringenes Herre: Kongen vender tilbage
    34%
  • Ringenes Herre: Eventyret om ringen
    33%
  • Ringenes Herre: De to tårne
    12%
  • Braindead
    7%
  • King Kong
    4%
  • Bad Taste
    4%
  • The Frighteners
    3%
  • Heavenly Creatures
    2%
  • Meet the Feebles
    1%
  • Forgotten Silver
    1%
  • The Lovely Bones
    1%

Stemmer i alt: 1147

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg siger Fellowship med Braindead lige i hælene.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#22 Lord Beef Jerky 14 år siden

Ringenes Herre: Eventyret om ringen (6/6)
Braindead (6/6)
Ringenes Herre: Kongen vender tilbage (6/6)
Bad Taste (5/6)
The Frighteners (5/6)
Meet the Feebles (4/6)
King Kong (4/6)
Ringenes Herre: De to tårne (4/6)
Forgotten Silver (4/6)
The Lovely Bones (3/6)

Af en eller anden uforklarlig grund har jeg stadig ikke fået set Heavenly Creatures.

"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#23 OxxY 14 år siden

Meet the Feebles med et mulehår foran Braindead tæt efterfulgt af LoTR trilogien. Jeg har dog endnu ikke set Heavenly Creatures.
Gravatar

#24 Thomsen 14 år siden

Eventyret om ringen.

Jeg har dog en svaghed for dukkeparodien Meet the Feebles, så den kommer tæt på.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#25 Lars.dk 14 år siden

Ringenes Herre: Eventyret om ringen
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#26 MuManden 14 år siden

Valget stod imellem Braindead og Bad Taste , men jeg er dog mest glad for at se at begge film er over king kong :)

Bad Taste fik min stemme.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#27 Åkepool 14 år siden

Det blev "Elvis vender tilbage" i tæt kamp med "The Frighteners".
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#28 Highland Park 14 år siden

"Heavenly Creatures" - uden tvivl.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#29 skittlez 14 år siden

"Heavenly Creatures" fik også stemmen herfra, selvom både "Brandead" og "Bad Taste" er film jeg sikkert har set over 20 gange hver i de gode gamle VHS dage. Har ikke fået set "The Lovely Bones" endnu, men alle hans andre er jo rigtig gode film. Af "Lord of the Rings" filmene er "Fellowship" klart den bedste, specielt i extended udgave. Lav nu er billig horrorfilm næste gang, Mr. Jackson - Tilbage til rødderne!
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#30 BN 14 år siden

Jeg har som sagt stemt på den tredje LOTR-film, men kun fordi det plotmæssigt er her det hele topper og forløses.

Jeg forstår ikke, at folk synes, der er nogen forskel på de tre film. For det første er 'The Lord of the Rings' én lang bog, som forlaget i sin tid blot mente, det var nødvendigt at dele i tre på grund af dens længde. For det andet er optagelserne til alle tre film - altså principal photo som man kalder det - foregået indenfor samme, relativt korte tidsperiode, og det mærkes i allerhøjeste grad i de færdige film (samme stemning og atmosfære, samme stil, 100 pct. kontinuitet i forhold til skuespillernes alder, udseende og tilgang til deres roller, samme kvalitet i skuespillet ... o.s.v.). For det tredje handler bog 1 ('The Fellowship of the Ring") om et samlet broderskab (Ringens Broderskab), hvilket giver en lineær handling om en rejse fra ét sted til andet. Men bog 2 ('The Two Towers') handler om et SPLITTET broderskab, der tager i forskellige retninger og oplever forskellige ting, og det samme gør bog 3 ("The Return of the King"), der dog også handler om hvordan de samles igen. Så plottets struktur SKAL være forskelligt fra film til film, for sådan er det fra bog til bog. Jeg kan ikke få øje på andet end plotmæsigt PÅKRÆVEDE forskelle.

Og dog forstår jeg det naturligvis godt: Vi oplever tingene forskelligt. Ja, det er sommetider næsten dybt fascinerende, at den samme ting kan opfattes så forskelligt. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: