• Robert Altman??
    42%
  • "M*A*S*H"
    28%
  • "Gosford Park"
    9%
  • "Short Cuts"
    8%
  • "The Player"
    4%
  • Anden film
    3%
  • "The Long Goodbye"
    2%
  • "Popeye"
    2%
  • "Nashville"
    1%
  • "Prêt-à-Porter"
    1%
  • "Vincent & Theo"
    0%

Stemmer i alt: 830

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 El vez 18 år siden

Den er bestilt for 69kr hos Axel.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#32 chandler75 18 år siden

Den er har meget den overlappende dialog, og bare Marlowes forhold til sin kat er hele filmen værd! :)

Der er dog ikke særlig mange karakterer, men kun dem der også er med i bogen. Uden at afsløre for meget kan jeg også røbe at filmen har en radikalt anderledes slutning end bogen.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#33 Morbid 18 år siden

Sadistisk poll.

McCabe & Mrs. Miller, The Long Goodbye og Short Cuts er alle 10/10 film imo. Smed dog min stemme efter The Long Goodbye.

Lidt sjovt at se Nashville ikke har fået flere stemmer.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#34 mr gaijin 18 år siden

#32 Er hermed tilføjet til "Must See"-listen :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#35 PredatorX 18 år siden

Stemte "anden film", mest fordi jeg ikke vidste om jeg skulle stemme The Player, Gosford Park eller Short Cuts. Egentlig burde jeg nok have valgt The Player.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#36 jessup 18 år siden

"Nashville" fik min stemme - få instruktører har lavet så meget lort som Altman. Han er dog en af de tre største nulevende instruktører. med 5-6 helt igennem fremragende film. Jeg er dog ikke enig i lovprisningen af "The long Goodbye" som er en meget enerverende film.
This is just until June
Gravatar

#37 The Boondock Saint 18 år siden

jeg kan slet ikke forstå hvad folk der ikke kender Robert Altman og hans film laver på en film hjemmeside... han har lavet nogle fantastiske film som alle der mener at de er film mennesker bør have set!!! og sådan er det bare!
--> www.myspace.com/areyoustillpuzzled
Gravatar

#38 Popeye 18 år siden

Jeg stemte på mig selv......
...and then some
Gravatar

#39 hey now 18 år siden

Synes ærlig talt det er ret lamt at påstå, at folk der ikke kender Altman ikke har noget at gøre på en side som filmz.dk. Man kan ikke forvente at alle ved ALT om alle film og instruktører.
Smag og behag, jeg synes Altman er meget overvurderet så jeg undlader at stemme.
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#40 dolphinfriendly 18 år siden

#39 Det er da mere lamt at være på tværs og ikke stemme på Altmans film, fordi man ser sig sur på folk der mener man bør se hans film - eller er det såment en dårlig undskyldning for at du ikke har set nogle af hans film? :)

Jeg er personligt ret overrasket over, at der rent faktisk er filmnørder herinde som ikke kender til hans film - i min filmverden svarer det til, at man heller ikke kender til Attenborourgh.

Men når det er sagt håber jeg da, at dem der ikke kender til ham, ikke snyder sig selv for "M*A*S*H", "The Player", "Gosford Park" og "Short Cuts" :)!

Skriv ny kommentar: