• "Independence Day"
    40%
  • "Stargate"
    26%
  • "The Day After Tomorrow"
    15%
  • "The Patriot"
    12%
  • "Universal Soldier"
    5%
  • "Godzilla"
    4%

Stemmer i alt: 1275

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-Bruce 18 år siden

#20 Lol ja, cool scene :) Treat Williams, groft overset!

Brugte min stemme til Godzilla nu :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

#22 18 år siden

21: Sådan!

#23 18 år siden

Ha, jeg havde først stemt Patriot på min arbejdscomputer, men nu stemmer jeg Godzilla via min kærestes labtop for at få Universal Soldier ned med nakken! Der er close race.
Gravatar

#24 filmz-saku 18 år siden

godzilla er da det vaerste lort han har lavet.

fedeste godzilla scene er helt klart i den gamle godzilla vs mechagodzilla hvor gojira sparker angillus i roeven saa han flyver af haekkenfeldt til.

#25 18 år siden

#24: Har aldrig sagt andet. Men Universal Soldaten er værre.

Hvad går der i øvrigt galt i Godzilla med øglens øje?

Check lige den scene, hvor øglen kigger på nogle regningsfolk igennem et hul i en skakt el. lign. nede under jorden. Og så sammenlign med andre scener, fx. da øglen sænker hovedet ned til gadeniveau og ånder på Ferris Buller.

Nu er det (af gode grunde) noget tid siden, at jeg har set den, men som jeg husker det, er øjet i den første scene ca. 5 meter i diameter, mens det i sidstnævnte scene er ca 50 centimeter i diameter.

Der er vist nogle Fx-folk, der har sovet i timen...

Er der ikke en, der har filmen, der lige kan smide den i dvd'en og bekræfte dette? Eller correct'e me hvis jeg er wrong... (Jeg LOVER ikke at håne, fordi nogen har filmen :-D )
Gravatar

#26 mimic 18 år siden

Det var tæt løb imellem ID4 og The Day after tomorrow, men det blev The Day After Tomorrow, der ik lavet så mange film inde for det emne, og der er den rigtig spændenden, id4 er god men ka den uden ad næsten. Generalt ka jeg faktisk godt lide hans film, undtagen universal soldier, og så godzilla nederst som var alt alt for sukkersød.
Gravatar

#27 vapor 18 år siden

The Patriot
Gravatar

#28 filmz-jonasgr 18 år siden

Nå jeg stemte også Godzilla. Jeg kom forresten til at forveksle The Patriot med en anden film af samme navn med Steven Søgal.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#29 elwood 18 år siden

#25 Ferris Bullers day of with Godzilla, hmm... måske en ny Matthew Broderick film 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

#30 18 år siden

29: Hvem er Matthew? Jeg kender kun Ferris.

Skriv ny kommentar: