• "Independence Day"
    40%
  • "Stargate"
    26%
  • "The Day After Tomorrow"
    15%
  • "The Patriot"
    12%
  • "Universal Soldier"
    5%
  • "Godzilla"
    4%

Stemmer i alt: 1275

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-grev_michal 18 år siden

Ja min stemme røg til the day after tomorrow, en film der fik en relativ hård medfart, nok fordi den kom i slutningen af "dommedagsfilms" bølgen (kan man sige det? *s* ) Synes den var flot filmet og tager et ret aktuelt emne op. Selv om den virker en del søgt på mange områder, lægger den op til eftertanke på endnu flere. Hans bedste i denne poll efter min mening.

som nummer 2 er jeg nødt til at placere universal soldier, den ældste af de film der er i poll'en. Ja det er ikke nogen stor film, og skuespillet er lidt småfesent -- men den betød meget for mig da jeg var barn/yngre. Van damme var lige min stil dengang, ikke så nuancer i ham - der skal bare uddeles nogle dask :-) - og filmen blev jo ikke værrere at ally walker fra profiler var med hvilket også blev en af mine favorit serier et par år efter :-)

nummer 3 kommer klassikeren independence day: nok også den der bliver nummer 1 i denne poll, meget populær film. God film der nok var den der cementerede smiths status i hollywood, bevares han var da ok i bad boys men var jo lidt en lala komedie men god for en pose popcorn :-) God film - men ikke en der sagde mig det helt store.

stargate - ja nu er jeg en af de nørder der foruden at have set filmen også har set samtlige sæsoner af serien ( minus sidste halvdel af eneværende sæson)

Filmen i sig var ret god (bryder mig ikke synderligt om kurt russel), da man er lidt en historie "buff" var det ret interessant at se de tog myten omkring "hvem byggede pyramiderne" lidt længere men der var mange huller i filmen, måske skulle man bare lade være med at analysere filmen :-)

Filmen var en ret standard film efter min mening, men den skal dog have point for at have været forløber for en af de mest succesfulde sci-fi serier.

atlantis ikke inkluderet - gav serien 2 sæsoner og da de stadig legede "hvem kan finde det næste batteri så vores skjold kan virke igen" gav jeg op, og da der ikke rigtig var noget kvalitet blandt skuespillerne til at trække den lamme storyline op, så er der ikke meget at hente. ( eneste jeg kunne holde ud at følge var mckay )

Gamle mc 'yver og hans team var i en helt anden klasse.

The patriot: Ja en film der vil så meget men alligevel munder ud i at være langtrukken og kedelig. Nyder normaltvis at se mel gibson men filmen var mere end middelmådig.

Godzilla: ja, det var ikke lige det største hit på resumeét. Som 28-29 er inde på vil jeg også bare huske ham som feris og slette dette sorte hul i hans karriere *gg*

Gravatar

#32 m 18 år siden

stargate, men kan bedre lide serierne
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#33 davenport 18 år siden

#23 - Det hjælper ikke noget at stemme via 2 computere. Dit brugernavn kan kun stemme éen gang... Or so I am told!?!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

#34 18 år siden

Nix! Det er åbenbart computerens IP-adresse, der er afgørende! Jeg har afgivet to (forskellige) stemmer via to computere med samme bruger-login.

Det er dog ikke så afgørende for 'snyd', for hvis man ville snyde, så kunne man jo bare oprette 100 profiler.

;-)
Gravatar

#35 davenport 18 år siden

Admins... Hvem har ret?

#36 18 år siden

Davenport: Det har jeg, for jeg har jo rent faktisk gjort det (mere end en gang, hvis sandheden skal frem). Så det er ikke så meget hvem der har ret, det er mere, om det er det der er Admin's hensigt. Med mindre, selvfølgelig, at du ikke tror mig. Og SÅ har vi ballade!

Jeg må dog tilstå, at det er mystisk, for nu prøvede jeg at logge ind via en kollegas computer, og da VAR der stemt på min profil. Ikke desto mindre har jeg stemt dobbelt adskillige gange via henholdsvis min jobcomputer og min kærestes labtop.
Gravatar

#37 davenport 18 år siden

Jeg mener bare at jeg engang læste noget, der underbygger lige netop MIN påstand!
Lets duke it out ;D

ADMIIIINssszz....?

Ellers må vi i duel, som gentlemen, og jeg lader dig vælge våben :)
Gravatar

#38 martin_v 18 år siden

Hva fanden sker der for jer? Godzilla? ID4? Day after tomorrow? Emmerichs bedste film er uden tvivl Universal Soldier! Van Damme og Lundgren i SAMME film. Det bliver ikke bedre...
Gravatar

#39 Riqon 18 år siden

StarGate. Ikke Independence Day, fordi
det er for billigt sluppet at sige "vi smitter deres alien-software med en computervirus, hvorefter vi uden problemer kan give dem røv". Nej nej nej, det er da det mest utroværdige plot, jeg længe har set.
Men ellers var det god action.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#40 Yoda 18 år siden

Jeg satte krydset ved ID4 - fed action og go' humor.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: