• "The Ninth Gate"
    23%
  • "Pianisten"
    20%
  • Kan ikke lide Polanski
    19%
  • "Rosemary's Baby"
    14%
  • "Chinatown"
    14%
  • "Frantic"
    4%
  • Anden film
    4%
  • "Chok"
    1%
  • "Tess"
    1%
  • "Blind vej - Cul-de-sac"
    0%
  • "Kniven i vandet"
    0%

Stemmer i alt: 1231

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 lasse78 17 år siden

Vampyrenes Nat får 100% også min stemme.

Er ikke den store Polanski fan.

http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#22 keitel 17 år siden

Helt enig med # 12, at "Vampyrenes Nat" ikke er med på listen, må være den største fejl i Filmz afstemnings historie.
Der er ikke en eneste film på listen der når den til sokkeholderne.
Gravatar

#23 filmz-DocDoom 17 år siden

14/20/21/22: Godt at se, at jeg ikke er alene!
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#24 filmz-Is 17 år siden

Chinatown fik min stemme - En overraskende god film
Derimod er Pianisten også en god film
Gravatar

#25 Bobby Singer 17 år siden

Min stemme gik selvfølgelig til "Chinatown", men jeg kan ikke forstå at "The Tenant" ikke er på listen.
Idjit
Gravatar

#26 filmz-Le Samouraï 17 år siden

#13 - Yes, og "Blind vej" er en fremragende, lille, absurd sag (hvem sagde "Mens vi venter på Godot"?).

Jeg endte med at stemme på "Chok". Det var den eller Rosemary, og så valgte jeg underkøteren. Har altid elsket "Chinatown", men sidste gang jeg så den, fængede den mig ikke rigtigt mere. "The Tenant", synes jeg, er meget undervurderet - typisk til fordel for "Chok", der arbejder med de samme virkemidler. Men den har sin egen charme. Og så hører jeg også til koret, der elsker "Vampyrernes nat" - selvom den har den fejl, at den aldrig rigtigt fungerer som den komedie, den er tiltænkt. Til gengæld er stemningen perfekt.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#27 Hal60 17 år siden

Klart Rosemary's Baby... skarpt efterfulgt af Chinatown og The Fearless Vampire Killers.
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#28 filmz-Exitium 17 år siden

Har en svaghed for det okkulte. The ninth gate hele vejen. Selvom de andre valg sikkert har bedre kvaliteter, har desværre ikke set dem.
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#29 pulse83 17 år siden

The Pianist/Pianisten/Der Pianist/Le Pianiste/El Pianista/Il Pianista/Pianisti/Pijanista fik min stemme. :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#30 mvejen 17 år siden

Her kunne jeg ikke stemme andet end Chinatown. Det er en af mine all time favorit film.

Dog er der ellers et godt udvalg af film på listen.

Skriv ny kommentar: