33%
  • District 9
    18%
  • V for Vendetta
    9%
  • WALL•E
    9%
  • Star Trek
    8%
  • Moon
    6%
  • Anden film
    6%
  • Sunshine
    4%
  • A. I. - Kunstig intelligens
    3%
  • Terminator Salvation
    3%
  • War of the Worlds
    1%
  • Planet of the Apes
    1%

Stemmer i alt: 2836

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#91 filmz-Bruce 14 år siden

a@babo (89) skrev:
denne variant er både nedslidt, typisk og afvist :-)

Historien gentager altid sig selv og det gør mennesker også :) Så jeg godtager så absolut termen "typisk".

Men jeg er glad for snakken om filmen. Nu ved jeg, hvilken film min datter skal se næste gang, selvom jeg er ret sikker på, at hun vil være fortabt første gang :) Men hun vil elske billederne.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#92 filmz-jonasgr 14 år siden

Alt den snak om The Fountain minder mig om at Aronofsky jo har en ny film klar her i 2010. Jeg håber i hvert fald at Black Swan får premiere i år, men man ved jo aldrig hvad de finder på. Det er dog ikke meget der er kommet ud om filmen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#93 filmz-ab 14 år siden

aha okay.. Sci Fi er nok en af mine foretrukken.

Jeg tvivler ret meget på, filmen vil opnå noget særligt med tiden og en man ville vende tilbage til (som 2001, Blade Runner etc), men lad os da tage den om, hva? 10-15 år? :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#94 Michael Andersen 14 år siden

Fordi alt hvad jeg hidtil har set - tv-serien, biograffilmen fra 1979 + lidt løst og fast - ikke siger mig noget. Det har ikke kunnet fænge mig.

Sådan havde jeg det også (Jerry Goldsmiths involvering i universet var det eneste der kunne holde min interesse), men "Star Trek" var en af de bedste filmoplevelser jeg havde sidste år :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#95 filmz-Bruce 14 år siden

#93 Deal! Der kommer nok en håndfuld på tapetet :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#96 BN 14 år siden

Michael Andersen (94) skrev:
Sådan havde jeg det også (Jerry Goldsmiths involvering i universet var det eneste der kunne holde min interesse), men "Star Trek" var en af de bedste filmoplevelser jeg havde sidste år :)

Okay? Jamen, det var jo så anbefaling nr. 2 eller 3. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#97 filmz-ab 14 år siden

Den nye Star Trek vandt for mig gevaldigt ved gensyn, og føles stærkere nu. Jeg er dog ikke så kendt med universet fra tidligere, men den nye har en anden tone.

Hvis du kan finde klone-maskinen fra The Prestige, så vil der selvfølgelig være mange på tapetet :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#98 Atheos 14 år siden

Hvorfor Avatar?! Mangen til filmisk plagiat skal man lede længe efter. Bevares, CGI mæssigt er den, det flotteste jeg har set, men historiens indhold er som taget fra 'danse med ulve' iscenesat i et smøfle-univers. Karakterene er dybt stupide og handler konstant irrationelt eller er bundt som de arketyper de nu skrevet til, at være. Det beviser bare endnu engang, at hollywood intet andet kan lave, end effektfyldte film hvor historien er det mindst prioriteret. Men en hæderlig børne film er det dog.

Af den grund havnede min stemme på Moon ^^

Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents
Gravatar

#99 Muldgraver 14 år siden

#98 Min søster og jeg blev også enige om de blå væsener måtte være en parring mellem kat-smølf og stræk-smølf...

Afstemningen: Wall-E
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#100 Ericmase 14 år siden

District 9
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: