-
-
District 918%
-
V for Vendetta9%
-
WALL•E9%
-
Star Trek8%
-
Moon6%
-
Anden film6%
-
Sunshine4%
-
A. I. - Kunstig intelligens3%
-
Terminator Salvation3%
-
War of the Worlds1%
-
Planet of the Apes1%
Stemmer i alt: 2836
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 BN 14 år siden
Næh, jeg valgte jo Anden film, ikk'? Det er en ligeså fuldgyldig valgmulighed som alle de navngivne.
Og som du ser, kan jeg komme i tanke om hele tre andre film fra perioden 2000-2010, der efter min mening er bedre end 'Avatar'.
Men bortset fra det, så var min kommentar nu også bare en humoristisk tilkendegivelse af, at det at jeg har valgt Star Wars Episode III: Revenge of the Sith, ikke forhindrer mig i at mene, at 'Avatar' ikke er den bedste science fiction-film fra 00'erne.
#32 Moog 14 år siden
Hmm det første afsnit af Battlestar Galactica er da også feature length, så den er klart også at finde i top 3.
#33 BN 14 år siden
Hvad så med de andre på listen? Er A.I. (en moderne Pinocchio-historie) ikke et eventyr? Er 'Planet of the Apes' ikke et eventyr? Og hvad med 'Avatar' og 'Wall*E? De fleste af dem indeholder fantastiske (og i nogle tilfælde overnaturlige) elementer, og de foregår i en fantasiverden.
#34 mr gaijin 14 år siden
#35 filmz-Is 14 år siden
#36 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#37 StarWarsFanTHX11384Eb 14 år siden
2. Star Wars Episode II
3. Avatar
4. Wall-E
5. Star Trek
6. District 9
7. War of the Worlds
8. Transfomers: Revenge of the Fallen
9. Transformers
10. 2012
Det er min top 10 liste (tror jeg) over Sci-fi film i 00'erne.
#38 Patriarch 14 år siden
#39 Patriarch 14 år siden
Min liste minder ikke overraskende om din (dog uden den meget høje placering a SW filmene). Derfor vil jeg også anbefale at sadle om i forhold til Star Trek (2009) som du skriver du ikke vil se. Super underholdende film, i samme kulørte genre som Star Wars. Der er drama, action, og humor... Check it out (ps. har stort set ingen andre Star Trek film set, og har heller ingen interesse i det).
#40 Skeloboy 14 år siden
Nå ja!...skulle have valgt anden film...:)