• Jeg bryder mig ikke om slasher-film
    22%
  • A Nightmare on Elm Street
    16%
  • The Texas Chain Saw Massacre
    15%
  • Psycho
    11%
  • Halloween
    9%
  • Scream
    9%
  • Friday the 13th
    5%
  • Anden film
    3%
  • Child's Play
    3%
  • Freddy vs. Jason
    3%
  • I Know What You Did Last Summer
    2%
  • Black Christmas
    1%
  • Prom Night
    0%

Stemmer i alt: 1117

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 christianhg 16 år siden

Bedste film på listen: Psycho.

Bedste slasher-film: Halloween.
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#2 moulder666 16 år siden

Stemte "Jeg bryder mig ikke om slasher-film". Hvis jeg blev tvunget til at vælge mellem dem jeg har set, måtte vinderen nok blive Psycho...eller A Nightmare on Elm Street.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#3 dyg 16 år siden

Der er en lille, men ret så vigtig fejl i listen: The Texas Chain Saw Massacre er Tobe Hooper's fantastiske film fra 74, hvorimod The Texas Chainsaw Massacre er det elendige remake fra 2003.

Min stemme blev sat udfor denne film, da jeg bestemt regnede med, at det var originalen der var ment. Runner up blev Black Christmas.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 elwood 16 år siden

[url= Big Brother[/url]

Robot Chicken style hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 Kruspe 16 år siden

Det blev selvfølgelig "saven" (forudsat at det er den originale...!) Det er den mest uhyggelige film, jeg nogensinde har set...
You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Gravatar

#6 Benway 16 år siden

#3 Rettet.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#7 Skeloboy 16 år siden

Bryder mig ikke om slasher-film...den genre og musical siger mig bare ingenting...
Gravatar

#8 The-new-meister 16 år siden

Elsker Halloween eller Maskernes Nat som den hedder på dansk... Så jeg stemte jo selvfølge på Halloween:)

The Night He Came Home!
Gravatar

#9 BN 16 år siden

Jeg bryder mig ikke om slasher-film.

Kom dog til at vælge 'Psycho', fordi det er den eneste film fra listen jeg kan lide. Men egentlig synes jeg, at "slasher-film" er for nedvurderende et udtryk at bruge om Hitchcock's mesterlige gyser.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10 colocho 16 år siden

Nightmare s'føli :-)

1,2, freddy's coming for you
3,4 you better lock your door
5,6 grab your crucifix
7,8, stay up late
9, 10, never sleep again
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.

Skriv ny kommentar: