• Star Trek (2009)
    49%
  • Jeg har ikke set nogen af dem
    25%
  • Star Trek: First Contact
    10%
  • Star Trek II: The Wrath of Khan
    5%
  • Star Trek IV: The Voyage Home
    2%
  • Star Trek: The Motion Picture
    2%
  • Star Trek: Generations
    2%
  • Star Trek: Nemesis
    2%
  • Star Trek VI: The Undiscovered Country
    1%
  • Star Trek: Insurrection
    1%
  • Star Trek V: The Final Frontier
    0%
  • Star Trek III: The Search for Spock
    0%

Stemmer i alt: 1889

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 The Insider 11 år siden

Jeg endte også med at stemme "First Contact" - men med hvalerne på en KLAR andenplads! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#12 Åkepool 11 år siden

Havde vist lige lidt for travlt og fik trykket at jeg ikke har set en eneste af dem, men det er løgn, jeg har set den nyeste, som var sådan lidt over middel.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#13 JannikAnd 11 år siden

Det er formentlig Insider, der står bag afstemning, for svarmuligheden "Star Trek rager mig en høstblomst" mangler.

Man kan selvfølgelig retfærdiggøre fraværet med, at uanset kvalitet, så vil én være den mindst dårlige og dermed den bedste. Men jeg erindrer faktisk intet fra alle dem, jeg har set. Var der ikke noget med et barslagsmål i den sidste? I så fald må den være den bedste.
Gravatar

#14 Kisbye 11 år siden

Det er vel problemet med de her afstemninger.
Folk stemmer selvom de ikke har set alle filmene og derfor bliver det ikke nødvendigvis den bedste, men derimod den mest udbredte der vinder.

Derfor undlader jeg også for det meste at stemme, da jeg sjældent har set dem alle sammen. Det har jeg dog denne gang.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#15 Slettet Bruger [427426318] 11 år siden

JannikAnd (13) skrev:
Det er formentlig Insider, der står bag afstemning, for svarmuligheden "Star Trek rager mig en høstblomst" mangler.

Den findes skam, den hedder "jeg kan lade være med at skrive afstemningstråden og lade være med at stemme". :p
Gravatar

#16 JannikAnd 11 år siden

utyske (15) skrev:
Den findes skam, den hedder "jeg kan lade være med at skrive afstemningstråden og lade være med at stemme". :p
Der findes også debatforaer for andre, gamle kværulantiske mennesker :)

Når det så er sagt, så var min bemærkning en lille spøg til Insider, der sidst jeg så ham spurgte, hvad jeg syntes om den sidste:

- "Jeg har da set den"
- "Fantastisk! Fedt, at du ku' li' den!".
Gravatar

#17 The Insider 11 år siden

8-)
War. War never changes.
Gravatar

#18 MMB 11 år siden

JannikAnd (13) skrev:

Det er nok lige så sikkert som amen i kirken. :D
Gravatar

#19 cunninglinguist 11 år siden

Star Trek (2009)
First Contact
Gravatar

#20 elwood 11 år siden

Der mangler en mulighed: Den med hvalerne, kan godt være den er nævnt med dens originale title, men den sku blot hedde Den med hvalerne som svarmulighed.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: