• Star Trek (2009)
    49%
  • Jeg har ikke set nogen af dem
    25%
  • Star Trek: First Contact
    10%
  • Star Trek II: The Wrath of Khan
    5%
  • Star Trek IV: The Voyage Home
    2%
  • Star Trek: The Motion Picture
    2%
  • Star Trek: Generations
    2%
  • Star Trek: Nemesis
    2%
  • Star Trek VI: The Undiscovered Country
    1%
  • Star Trek: Insurrection
    1%
  • Star Trek V: The Final Frontier
    0%
  • Star Trek III: The Search for Spock
    0%

Stemmer i alt: 1889

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Business Monkey 11 år siden

Burde afstemningen ikke hedde 'Mindst dårlige Star Trek film'???

Bortset fra den nye film fra 2009 har franchisen aldrig helt kunnet leve op til spillefilmslængden, og alle filmene er tydeligvis ramt af dette. At stemme om 'bedste' Star Trek film er alt for relativt et spørgsmål at prøve på at besvare.

Trek virker lysår bedre som serie end på filmmediet, men det er skyldes en masse produktionsmæssige problemer som kun Star Trek fra 2009 gjorde op med.

Vil til enhver tid hellere diskutere serierne end de makværk af film der er lavet...
Gravatar

#32 Lord Beef Jerky 11 år siden

DEN MED HVALERNE!

Jeg laver ikke sjov...
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#33 Hr. Nielsen 11 år siden

Business Monkey (31) skrev:
Nej.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#34 Metallan 11 år siden

Jeg stemte First Contact, med The Undiscovered Country på en anden plads :D
Gravatar

#35 JannikAnd 11 år siden

Jo.
Gravatar

#36 Batsy 11 år siden

I stedet for den der kvalmende kommentar om at tråden skal hedde "mindst dårlige star trek film", så burde der være en "jeg bryder mig synderlig om star trek filmene".

Skal så hilse og sige jeg kun har set en, og den var fed. (2009). I nogle bøller er i! 8)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#37 Business Monkey 11 år siden

Batsy (36) skrev:
I stedet for den der kvalmende kommentar om at tråden skal hedde "mindst dårlige star trek film", så burde der være en "jeg bryder mig synderlig om star trek filmene".

Skal så hilse og sige jeg kun har set en, og den var fed. (2009). I nogle bøller er i! 8)

Vildt at du kan få kvalme ved at læse min kommentar, der trods sin spydighed, er informeret idet den sætter hele Star Trek franchisen i et medialt perspektiv. Et perspektiv som du så selv påpeger ikke kan forholde sig til, da du ikke har set nogen af de andre film.
Mener da bestemt du er bøllen her... ;P
Gravatar

#38 Batsy 11 år siden

Business Monkey (37) skrev:
Vildt at du kan få kvalme ved at læse min kommentar, der trods sin spydighed, er informeret idet den sætter hele Star Trek franchisen i et medialt perspektiv. Et perspektiv som du så selv påpeger ikke kan forholde sig til, da du ikke har set nogen af de andre film.

Batman er ikke en bølle!, men business folk er især aberne!, hehe du har sådan set ret men det da aligevel lidt en træls kommentar, især da jeg er småt begyndt at kunne lide universet. Har set nogle episoder og leder efter nogle af filmene på BD for billig pris! :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#39 Business Monkey 11 år siden

Batsy (38) skrev:
Business Monkey (37) skrev:

Batman er ikke en bølle!, men business folk er især aberne!, hehe du har sådan set ret men det da aligevel lidt en træls kommentar, især da jeg er småt begyndt at kunne lide universet. Har set nogle episoder og leder efter nogle af filmene på BD for billig pris! :P

Så læser du netop min kommentar på, hvad jeg ville sige, en forkert måde. Den handler netop om hvor spændende serierne er, og hvad de formår at byde ind med ift. de - dseværre - ofte maltrakterede spillefilm, da man gennem produktionen ikke formåede at hive Star Treks dybde og integritet ind i spillefilmene. Hvis du er interesseret, så begynd endelig at se serierne.

OG hvis du vil have det sjovt med filmene, så se ENDELIG Mr. Plinkett's Star Trek reviews! :D
Gravatar

#40 Riqon 11 år siden

Hmm, hvad er egentlig den tekniske forskel på "mindst dårlige" og "bedste"?

Jeg har ikke set nogen af dem med Picard, så jeg valgte at stemme blankt.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: