• Band of Brothers
    49%
  • The Sopranos
    9%
  • True Blood
    8%
  • Entourage
    7%
  • Rome
    5%
  • Sex and the City
    4%
  • Deadwood
    4%
  • Anden HBO-serie
    4%
  • The Wire
    3%
  • Six Feet Under
    2%
  • Curb Your Enthusiasm
    2%
  • Carnivàle
    2%

Stemmer i alt: 2369

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Silver666 13 år siden

Jeg genså faktisk lige min DVD box af Band Of Brothers /Kammerater I Krig over 3 dage.
virkelig god serie og gribende
så den får min stemme.
Sopranos ligger på en nr 2 plads her
Gravatar

#12 Bobby Singer 13 år siden

Deadwood.
Idjit
Gravatar

#13 elwood 13 år siden

The Wire

Den giver et indblik i politiets arbejde, som ikke er set før, troværdige karakter, som blot er mennesker, ja der er good and bad guys, men selv the bad guys, kommer man til og holde af, og vil følge deres skæbne.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#14 filmz-loke76 13 år siden

Delt imellem Rome og Band of Brothers, så stemte Rome
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#15 NightHawk 13 år siden

Jeg har hverken set "Carnivale" eller "Rome" og "The Wire" tabte jeg hurtigt interessen for. Men jeg er da frisk på at gi' den en chance mere på et tidspunkt.

Af de tilbageværende serier på listen går min stemme til "The Sopranos", med "Six Feet Under" og "True Blood" lige i hælene.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#16 vanilla_ice 13 år siden

The Sopranos. Helt klart. Den er gennemført hele vejen igennem, jeg elsker specielt karaktererne, humoren, spillet mellem det hverdagsagtige og groteske i dagligdagssituationer, James Gandolfini og dialogerne. Det er godt håndværk, den er super godt skrevet, fantastisk (fik jeg over solgt den?). Min alltime-favorit serie samme med Twin Peaks.
Gravatar

#17 rammy 13 år siden

Band of Brothers.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#18 Samain 13 år siden

Har set dem alle, og det er fandme svært, at vælge, men må nok vælge anden og ligeledes fremhøve John Adams... Den er fantastisk. And now to something completly different, vil jeg gerne fremhæve Breaking Bad fra AMC. det er fandem noget af det bedste tv i lang tid...
Gravatar

#19 chronaden 13 år siden

Kun ét rigtigt svar, "Deadwood" !
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#20 Kruse 13 år siden

Jeg overvejede at stemme blankt, da det simpelt hen er umuligt at vælge. Jeg gav min stemme til "Band of Brothers", selvom at den ligeså godt kunne gå til "Six Feet Under" og "Deadwood".

Hvis jeg skulle rangerer dem som jeg har set, så det nok nogenlunde sådan her ud:

1. Band of Brothers
2. Six Feet Under
3. Deadwood
4. Entourage
5. True Blood
6. Sex and the City

Og resten har jeg ikke set nok af til at kunne bedømme.

Deadwood ville have ligget nr. 1, hvis serien havde fået lov at køre fuldt ud og få den afslutning som den fortjente, men som den desværre ikke fik.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: