• Band of Brothers
    49%
  • The Sopranos
    9%
  • True Blood
    8%
  • Entourage
    7%
  • Rome
    5%
  • Sex and the City
    4%
  • Deadwood
    4%
  • Anden HBO-serie
    4%
  • The Wire
    3%
  • Six Feet Under
    2%
  • Curb Your Enthusiasm
    2%
  • Carnivàle
    2%

Stemmer i alt: 2369

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 moulder666 14 år siden

Band of Brothers er i mine øjne DEN bedste miniserie nogensinde. Jeg har dog desværre aldrig fået set hverken Entourage eller Sopranos, som jeg også kun har hørt gode ting om.

Efter BOB må rækkefølgen af de serier jeg har set være sådan:

2. Deadwood
3. Rome
4. True Blood (emovampyrer? seriøst?)
5. Sex and the City
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#22 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg har aldrig set Deadwood, men ud af resten falder svaret på enten Six Feet Under eller Curb Your Enthusiasm..... hmmm, svær beslutning.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#23 Collins 14 år siden

True Blood har da absolut intet at gøre med "emovampyrer" som du siger.
Tror måske du tænker på Vampire Diaries eller noget andet.
Every passing minute is another chance to turn it all around.
Gravatar

#24 Benway 14 år siden

Jeg er ikke den store seer af tv-serier - der er ikke timer nok i døgnet til også at nå dem - men Deadwood synes jeg er ganske formidabel, så den fik min stemme.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#25 Moog 14 år siden

Band of brothers

Er the pacific ikke også HBO? og hvornår kommer den i Danmark?

Skal da finde ud af om det kan matche BOB.
Gravatar

#26 Moog 14 år siden

Kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal mene om True Blood, det er så underligt, enkelte af skuespillerne er rigtig gode. Eric (Alexander Skarsgård) eksempelvis, spiller godt og man kommer virkelig til at hade ham Jason for at være så ekstrem dum, vi snakker "vådt pap IQ" her...

Men serien har bare en konstant følelse af b-film, påtaget sydstats accent, dårligt opsat forbud kærlighed mellem hovedpersonerne osv.

Modsat at vampyrpolitik subplottet, ret spændende.
Gravatar

#27 moulder666 14 år siden

#23 Nej, jeg er nu ganske sikker i min sag. :-)

Det kan godt være, at vi ikke taler Twilight-niveau hvad angår emo-indholdet, (eller Vampire Diaries - kender dem ikke) men især hovedrollen går mig på i True Blood...til at starte med virkede hun ganske interessant, men efterhånden som 1. sæson skred frem, virkede hun bare mere og mere irriterende på mig - som en flyvsk, uforudsigelig, humørsvingende hormonpåvirket teenager!

Og som #26 også nævner - ham Jason er da dummere end politiet tillader!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#28 OxxY 14 år siden

The Wire! Til dato stadig den bedste tv-serie jeg har set. Syntes det var så lækkert med en serie med personer der føltes ægte og som rent faktisk udviklede sig i løbet af serien. Virkelig stærke historier i alle 5 sæsoner, og jeg vil varmt anbefale den til alle der godt kan lide en god historie der ikke er bange for at vise nogle af livets mørkere sider.

Carnivale, Six Feet Under og Entourage har jeg endnu ikke set, så de er ikke med i min bedømmelse.

BoB, Rome, True Blood er alle fantastiske på deres egen måde.

Deadwood har jeg endnu ikke fået set meget mere end 1-2 sæsoner af, så må vente med at give den en endelig bedømmelse, men umiddelbart er det jo en fantastisk serie.

Sopranos er så der hvor jeg står af, jeg forstår simpelthen ikke folks fascination af den serie. Kæmpede mig igennem sæson1 og kom aldrig videre, det var simpelthen ikke underholdende for mig. Men der er nu nok en del der har det på samme måde med True Blood :P

Sex & The City er jeg nok ikke lige i målgruppen for, men de må jo have gjort et eller andet rigtigt, fordi næsten alle tøser jeg kender er jo vilde med den serie.
Gravatar

#29 P-S 14 år siden

Jeg var ikke ikke tvivl hvorfor en jeg skulle vælge da :)

Mit svar faldt hurtigt på Band Of Brothers. Det er en super mini serie :) Så da har HBO ramt plet.

#25 Jeg har set The Pacific og det er en god fortsættelse af Band Of Brothers, men den kan ikke overhale den, for mig bliver Band Of Brothers den bedste af dem.

The Pacific har været i TV i Danmark, dog på Canal+ kanalerne. Men et hurtigt kig på Blu Ray udgaven siger at den kan købes herhjemme d. 02/11-10 og kommer til at ligge omkring 660,-

Og det er helt klart en serie der skal tilføjes til min filmhylde derhjemme :)
Gravatar

#30 sluppermand 14 år siden

1. The Wire
2. Deadwood
3. Carnivalé
4. Band of Brothers
5. OZ

The Corner og John Adams er også sublime miniserier
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.

Skriv ny kommentar: