• Band of Brothers
    49%
  • The Sopranos
    9%
  • True Blood
    8%
  • Entourage
    7%
  • Rome
    5%
  • Sex and the City
    4%
  • Deadwood
    4%
  • Anden HBO-serie
    4%
  • The Wire
    3%
  • Six Feet Under
    2%
  • Curb Your Enthusiasm
    2%
  • Carnivàle
    2%

Stemmer i alt: 2369

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Dalka 13 år siden

En super træls afstemning kun at have 1 svar i.

Gav den til "Entourage", da det er den længst kørende serie af dem jeg virkelig holder af.
Derud over ville jeg gerne have givet stemmer til både "Band of Brothers" og "Rome" som begge er super fede serie!
Gravatar

#2 Steffan Rasmussen 13 år siden

Anden serie: John Adams skarpt forfulgt af Band of Brothers.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3 HonoDelLoce 13 år siden

Åh, det har jeg set alt for få af dem til at give en retfærdig stemme på..

Jeg har kun fået set The Sopranos, Cuerb og et par enkelte afsnit af Sex & Tbe City og Entourage..

Har Band of Brothers stående på BD, og regner med den bliver set henover de næste dage..

Deadwood og Carnivale er to af dem, jeg glæder mig meget til at få set.. Entourage og Sex & The City siger mig ikke rigtigt noget i de afsnit jeg har set, og Rome vil jeg egentlig gerne se, men frygter lidt jeg aldrig får det gjort..

The Wire har jeg set sporadiske dele af, og kan egentlig godt lide det, men den er lidt svær at kringle lyst til at få set fast..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 Stilund 13 år siden

Ja det er satme svært at vælge så den fladt på six feet under...
Gravatar

#5 MTK 13 år siden

Sværeste poll i lang tid. Jeg ser praktisk talt aldrig serier, men de 4 jeg har set er med på listen, og det er godt nok umuligt at vælge mellem The Sopranos, Six Feet Under, Deadwood og The Wire.

Meeen, det bliver jo nok Sopranos ...


... eller Six Feet Under
Gravatar

#6 Hr. Nielsen 13 år siden

Det er som at vælge om du helst ville knalde Yoda eller Chewbacca, det er også et af de valg man helst er foruden:-D

Jeg stemte på 'Deadwood'........
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#7 JannikAnd 13 år siden

Den var godt nok svær. Både The Sopranos, Six Feet Under og Deadwood er jo noget af mediets ypperste. Men stemmen faldt på Carnivàle for originaliteten, magien og sympatien.
Gravatar

#8 filmz-Utyske 13 år siden

Band of Brothers.

Men det er mange gode imellem, det kan man ikke komme udenom.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#9 Antlion 13 år siden

"The Sopranos"!
Gravatar

#10 MOVIE1000 13 år siden

Har kun set en serie af de nævnte og det var sjovt nok også den jeg stemte på The Sopranos en fed og afslappende serie at se.

Men har længe ville se Rome og især Band of Brothers
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: