-
Band of Brothers49%
-
The Sopranos9%
-
True Blood8%
-
Entourage7%
-
Rome5%
-
Sex and the City4%
-
Deadwood4%
-
Anden HBO-serie4%
-
The Wire3%
-
Six Feet Under2%
-
Curb Your Enthusiasm2%
-
Carnivàle2%
Stemmer i alt: 2369
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 ks 14 år siden
#32 jessup 14 år siden
#33 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#34 filmz-Utyske 14 år siden
Det er vel ikke så grotesk? :)
Niveauet er jo ret højt, så blot fordi den ikke ligger i toppen, betyder jo ikke at folk synes at det er lort.
#35 filmz-gofferoffer 14 år siden
Jeg har kun sat min stemme ved Carnivale, fordi den nok har påvirket mig mest og ændrede mit syn på, hvordan en historie kunne fortælles. Fortællemæssigt er Carnivale uovertruffent, fordi serien dvæler så meget ved personerne, at man virkelig føler med dem. Jeg ville bare ønske, serien ikke endte så tidligt.
The Sopranos er også en fantastisk serie, og det er Six Feet Under også på alle leder og kanter. True Blood er vældigt underholdende, men den er til gengæld også den dårligste af HBO's serier og når ikke op på et niveau, der for mig overstiger tømmermands-tv.
Entourage er en meget letfordøjelig serie, der åbenbart skulle blive dårligere med tiden. Flight of the Conchords er til gengæld mere min humor, og jeg synes virkelig, det er en genial komedieserie.
Af miniserierne er Band of Brothers, Generation Kill og The Pacific alle udmærkede.
Glæder mig til opleve dette års Treme, Boardwalk Empire og A Game of Thrones, når de engang udkommer.
#36 Hr. Nielsen 14 år siden
#37 Skeloboy 14 år siden
True Blood er elendig
Rome er skuffende
Six Feet Under var ikke lige mig
Sex & The City er ligegyldig
og Curb Your Enthusiasm er temmelig grineren.
Sopranos er suveræn
Når det er sagt, så er Deadwood, The Wire og Sopranos nogle serier, jeg helt sikkert skal have.
#38 jessup 14 år siden
completely agree
#39 filmz-jonasgr 14 år siden
Carnivalé tog det mig ca. 5 afsnit før jeg rigtig værdsatte det og derefter var til gengæld også helt opslugt af serien. HBO tager sig tid til at fortælle deres historie.
Jeg har heller ikke set alle serierne, men af dem jeg har set er "Six Feet Under", som sagt den jeg finder bedst. Dette ikke mindst fordi at det er den af de sete serier som taler mest til hjertet.
Carnivalé er original og opfindsom. En serie som jeg ikke har set mage siden.
Band of Brothers er det bedste der er lavet indenfor krigsfilm og, tror jeg, også det mest realistiske. I hvert fald af hvad jeg indtil videre har set indenfor genren.
Entourage og Curb Your Enthusiasm er begge to ganske gode serier.
#37 Hvor meget har du set af "Six Feet Under". Som nævnt så er det også en serie som tager noget tid at vende sig til. Jeg var halvvejs inde i serien inden den rigtig fangede mig. Jeg kan godt forstå, at der nok er mange som synes den er temmelig gakket og i starten er det også mest den sort humor som fylder serien. Den vil selvfølgelig hele tiden være der, men der bliver efterhånden mindre og mindre af den jo længere hen i serien vi kommer og der bliver lagt en endnu større dramatisk tone i filmen. Ikke mindst kommer serien til at handle mere og mere om familien Fisher og i mindre grad om deres klienter.
#34 Jeg vil så sige, at netop en serie som "Carnivalé" nok er en serie som er temmelig ukendt for de fleste. Med mindre man naturligvis er bruger her :)
'Cause I'm evil"
#40 Jach 14 år siden
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS