• Band of Brothers
    49%
  • The Sopranos
    9%
  • True Blood
    8%
  • Entourage
    7%
  • Rome
    5%
  • Sex and the City
    4%
  • Deadwood
    4%
  • Anden HBO-serie
    4%
  • The Wire
    3%
  • Six Feet Under
    2%
  • Curb Your Enthusiasm
    2%
  • Carnivàle
    2%

Stemmer i alt: 2369

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 LasseUk 14 år siden

Deadwood!
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#52 filmz-ab 14 år siden

Aner det ikke. Har kun set Band Of Brothers færdig, og enkelte afsnit af nogle af de andre titler, men ikke nok til at dømme fair.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#53 dslacker 14 år siden

Der burde være forbud mod at stemme på serier som har været vist på en dansk mainstream kanal (DR1 og TV2) - det er nemlig pudsigt nok de 2 der får flest stemmer. Selv stemte jeg Six Feet Under, da jeg mener at det er en seire som alle kan blive klogere af, men jeg skal ærligt indrømme at der ikke er en eneste HBO-serie som ligger lavt på mine personlige lister.
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#54 ikj80 14 år siden

Har kun set band of brothers, såh..
Gravatar

#55 wiseguy 14 år siden

Nærmest et umuligt valg, men jeg er kommet frem til 3 favoritter: Deadwood, Band of Brothers og Carnivále. Jeg elsker dem stort set lige højt på hver deres præmisser. Deadwood har det mest farverige og spændende persongalleri, men jeg er stadig ikke helt kommet mig over, at den ligesom Carnivále aldrig fik en ordentlig slutning. Band of Brothers er den eneste af de tre, der blev ordentlig rundet af og fremstår således nok mest helstøbt, så jo! Det ender lidt tøvende med en stemme på Band of Brothers.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#56 elwood 14 år siden

The Wire har også været vist i lidt tid på Tv2 sååå...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#57 tiany 14 år siden

dslacker (53) skrev:
Der burde være forbud mod at stemme på serier som har været vist på en dansk mainstream kanal (DR1 og TV2) - det er nemlig pudsigt nok de 2 der får flest stemmer.

Nu kan det godt være jeg husker fuldstændig forkert, men Band of Brothers har da aldrig været vist på DR1 og TV2.
Har det ikke altid været TV3 og 3+ der har vist dem? - at de så har vist serien så mange gange at alle burde have set den er noget andet.
Valar morghulis
Gravatar

#58 elwood 14 år siden

Band of Brothers har kørt på Dr2 første gang det blev sendt i DK, mener det sener røg på Dr1, og herefter tog tv3 eller + over.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#59 tiany 14 år siden

Okay :)
Valar morghulis
Gravatar

#60 P-S 14 år siden

Kan det ikke også passe at Canal9 havde klørene i den en gang ? Eller husker jeg forkert ? :)

Skriv ny kommentar: