• Band of Brothers
    49%
  • The Sopranos
    9%
  • True Blood
    8%
  • Entourage
    7%
  • Rome
    5%
  • Sex and the City
    4%
  • Deadwood
    4%
  • Anden HBO-serie
    4%
  • The Wire
    3%
  • Six Feet Under
    2%
  • Curb Your Enthusiasm
    2%
  • Carnivàle
    2%

Stemmer i alt: 2369

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 elwood 13 år siden

Kan jeg ikke lige sige, da jeg ikke har den kanal.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#62 NightHawk 13 år siden

# 53 -

"Six Feet Under" har også været vist på Tv2. For et stykke tid siden sendte de den i forlængelse af "The Sopranos", hver mandag aften.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#63 Lawman. 13 år siden

The Wire! Totalt uforståeligt at den ligger så langt nede, endda under "Anden HBO serie"! Det kræver lige lidt tålmodighed at komme igang med den, men så er det også noget af det bedste og realistiske drama der er blevet vist i tv.
Jeg skal dog ikke udelukke, at min min stemme skifter når jeg engang får set BoB, Deadwood, Carnivále og Sopranos - også alt for dårligt at jeg endnu ikke har fået set nogen af disse:) BoB ligger dog klar på bluray!
Entourage er også en ret fed serie, som er dejligt afslappet - Ari og Drama er tv-guld!
Gravatar

#64 filmz-jonasgr 13 år siden

Vil forresten også godt slå et slag for serien "John from Cincinnati". Det var faktiske en rigtig god serien, desværre fik den øksen efter kun 10 afsnit. Manden bag serien er David Milch, som også har stået bag "Deadwood".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#65 OmegaMan 13 år siden

Stemte anden: Flight of the Conchords. Genial serie :P
Gravatar

#66 Lars.dk 13 år siden

Stemte Rome da jeg godt kunne li at der var en masse sex med.....selv om der også var noget male on male.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#67 wimmie 13 år siden

Hvis det ikke havde været fordi Band of Brothers er én af de bedste serier der er lavet, var min stemme faldet til Carnivále - en fed og flot serie - og helvedes dyster. Bare synd at den ikke fik den afslutning den fortjente.

Men Band of Brothers er klart HBOs bedste produktion - blandt rigtig rigtig mange gode :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#68 Wangsgaard 13 år siden

Synes slet ikke der er den mindste tvivl det er selvfølgelig Band of brothers!! Ser den mindst 1 gang årligt. Derefter må det nok være sex and the city!

VIl dog helt vildt gerne se Carnivale, hørt det skulle være fantastisk
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#69 PredatorX 13 år siden

Band of Brothers er god. Men den har INTET på The Wire.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#70 PredatorX 13 år siden

TroelsBay (65) skrev:
Stemte anden: Flight of the Conchords. Genial serie :P


Den har helt sikkert sine momenter... Den bliver bare lidt trættende i længden synes jeg.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: