• Band of Brothers
    49%
  • The Sopranos
    9%
  • True Blood
    8%
  • Entourage
    7%
  • Rome
    5%
  • Sex and the City
    4%
  • Deadwood
    4%
  • Anden HBO-serie
    4%
  • The Wire
    3%
  • Six Feet Under
    2%
  • Curb Your Enthusiasm
    2%
  • Carnivàle
    2%

Stemmer i alt: 2369

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#71 OmegaMan 13 år siden

PredatorX (70) skrev:
Den har helt sikkert sine momenter... Den bliver bare lidt trættende i længden synes jeg.

Min stemme bygger også lidt på, at jeg slet ikke har set nogle af de nævnte serier :) Men det kan da være jeg skulle tage at investere i nogle af dem.
Gravatar

#72 Scarecrow 13 år siden

True blood er for nice!!
den serie er det eneste gode der er sket for vampyre i lang tid.
mest fordi det er en griner opsætning af historien, og nogle nice skuespillere.
i forholde til andet vampyr fis der er for tiden :D

synes dog også at Entourage og Six feet under er cool
Either be groovy or leave, man!
Gravatar

#73 CensoreD 13 år siden

Min stemme faldt på Band Of Brothers, elsker simpelthen den serie!!!
Gravatar

#74 WonderWaage 13 år siden

"Flight of the Conchords"
Gravatar

#75 inflector 13 år siden

Sopranos helt sikkert! Det er det bedste der nogensinde er rullet over en tv-skærm. Karakterene, dialogen, skuespillet, settet og handlingen er så gennemført. Jeg har lige set serien for anden gang, hvor den var mindst lige så god som første gange.

Deadwood var også virkelig god. Mange af de samme kvaliteter som Sopranos, men den lidt trælse skæbne serien fik, trækker desværre lidt ned i helhedsindtrykket.

Entourage er virkelig god underholdning, men er ofte glemt lige bagefter. Man er dog i fremragende selvskab mens serien kører.

Bob har mange kvaliteter, men jeg er aldrig blevet så opslugt af serien.

Resten har jeg enten ikke set, eller set for lidt af til at bedømme. Ser dog frem til at få set The Wire og muligvis six feet under.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#76 MOVIE1000 13 år siden

Igår købte jeg Band of Brothers og har indtil videre set 2 afsnit, en lidt forvirrende start synes jeg, men det begynder at hænge sammen jo mere man ser og jeg elsker spændingen glæder mig til at se næste afsnit :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#77 natterjack 13 år siden

Det er sgu en synd at The Wire ligger så lavt på den liste. Tættere på Shakespeare som tv-underholdning kommer man simpelthen ikke, The Wire er fuldstændig uovertruffen og det sandsynligvis en af de mest realistiske tv-serier, der eksisterer.
Gravatar

#78 sluppermand 13 år siden

natterjack (77) skrev:
Det er sgu en synd at The Wire ligger så lavt på den liste. Tættere på Shakespeare som tv-underholdning kommer man simpelthen ikke, The Wire er fuldstændig uovertruffen og det sandsynligvis en af de mest realistiske tv-serier, der eksisterer.


Jeg ville nu sige at The Wire er mere som en græsk tragedie hvori guderne er erstattet af de postmoderne institutioner. Guderne er misundelige, hævngerrige og straffer derfor alt og alle der går imod dem. The Wire handler om mennesker, der bliver ofret for et system, der ikke tåler reform.

Deadwood er derimod som et Shakespeareansk drama. Det mærkes tydeligt i den fantastiske legen med sproget, de uendelige magtkampe mellem karakterene og hvordan volden bliver til et nødvendigt onde.

Begge serier er fuldstændigt sublime, og The Wire vinder kun fordi Deadwood blev aflyst ALT for tidligt.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#79 dslacker 13 år siden

#78 Meget enig.
Faktisk var der egentlig kun planlagt en ekstra sæson af Deadwood, hvor hybris kommer til byen, da den ikke kan overleve civilisationen og vores kære Al må give op. Det gør det bare endnu mere grufuldt - de havde jo for #%#¤¤# bygget kulisserne og det hele var klar. ØV ØV ØV...
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440

Skriv ny kommentar: