-
Jeg er træt af det vampyrpjat på tv33%
-
True Blood21%
-
Buffy - Vampyrernes skræk18%
-
Angel10%
-
The Vampire Diaries6%
-
Blade: The Series5%
-
Hellsing5%
-
Blood+1%
-
Blood Ties1%
Stemmer i alt: 1692
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 PJP 14 år siden
#22 enfilmnørd 14 år siden
Den eneste anden(ud over Angel), jeg kan se er Vampire Diaries, selv om den godt nok er langtrukken.
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
#23 moulder666 14 år siden
Jeg har set min del Buffy (og især Angel)...hvis du lige læste hele sætningen..."jeg har ikke set en serie nogensinde, der er i stand til at tilfredsstille på alle punkter - enten bliver vampyrer portrætteret på en overfladisk og monstruøs måde eller også er serien så lavbudget, at det gør ondt i øjnene at kigge på."
I mine øjne er det sidste så tilfældet ved Buffy og Angel...der er god karisma mellem skuespillerne, vampyrerne er mere end bare frådende monstre, men til gengæld er de bare hamrende dårligt lavede. Som du selv skriver ovenover, er der en glimrende grund til dette, men derfor bliver min konklusion stadig den samme som ovenover: Jeg venter stadig på den ene gode serie....
#24 Bardoboy 14 år siden
Jeg forstår ikke hvordan True Blod kan blive så populær, utrolig dårlig skuespil og historier..
#25 ReneNP 14 år siden
Jeg savner dog lidt Moonlight på listen. Ikke at jeg syntes den var bedre end de 3 jeg nævnte, men den er da i det mindste bedre end nogle af de andre :-)
#26 filmz-UltimateW 14 år siden
#27 Lord Beef Jerky 14 år siden
#28 Fynboen 14 år siden
#29 Scarecrow 14 år siden
men ud over true blood må de gerne skrue ned for det der vampyr misbrug over det hele.
#30 rockysds 14 år siden