• "Underworld"
    23%
  • "Van Helsing"
    20%
  • "En amerikansk varulv i London"
    19%
  • "Dog Soldiers"
    11%
  • Anden varulvefilm
    9%
  • "Wolf"
    8%
  • "Teen Wolf"
    2%
  • "Ginger Snaps"
    2%
  • "The Wolf Man"
    1%
  • "Varulve - The Howling"
    1%
  • "Varulvenætter - Silver Bullet"
    1%
  • "Cursed"
    1%

Stemmer i alt: 1207

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#101 filmz-Bruce 18 år siden

Hvis man altid var enige med flertallet, ville man jo være mainstream. Gud forbyde det :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#102 duuk74 18 år siden

#101 Jeg har skam intet imod mainstream. Der findes jo både mainstream godt og mainstream snot ;)
100.000 lemmings can't be wrong

#103 18 år siden

102: Van Helsing er ikke engang værdig til at blive kaldt mainstream snot. Lad os kalde den... tja, lad os bare kalde den Van Helsing.
Gravatar

#104 filmz-Bruce 18 år siden

#102 Læg mærke til det lille ord ... "altid" :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#105 Zabriskie 18 år siden

#94 - jeg er ked af at ruske op i det igen:

Men ærligt talt, du kan jo ikke mene at effekterne i werewolf holder 100%. Ganske rigtigt, de er stadig virkningsfulde og den er da bestemt ikke kedelig at se, men ærligt talt, hvis en film blev sendt ud i morgen og havde effekter på linje med werewolf, så ville enhver sgu synes det lignede en gang billige amatøreffekter.

Man kunne ligeså godt prøve at benægte der har været en udvikling indenfor filmeffekter de sidste tyve år
Le temps détruit tout
Gravatar

#106 El vez 18 år siden

#105 Det er jeg ikke enig i. Jeg så Am. Werefolf første gang for ganske nylig, og special effects overgår da nyere film som f.eks Dog Soldiers med flere længder.

Bare fordi de ikke er lavet på computer, kan det godt være både veludført og effektfuldt.

Undieworld overgår den dog mht. special effects. Men når det så kommer til substans, kan den ikke følge med American Werewolf :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#107 duuk74 18 år siden

#104 Ah, så tror jeg at jeg forstår dig. Point taken. Du er nu altid så lumsk Bruce hehe.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#108 mimic 18 år siden

106, heh du mener altså simpelthent at underworld har mindre substans altså historie end american wereworlf in london??? Fint nok hvis du ka lide den, det din mening og har du da ret til, men story wise så er underworld filmene faktisk ret dybe.
Gravatar

#109 El vez 18 år siden

#108 Det er så din mening :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#110 Martindan 18 år siden

jeg kan ikke ta den her tråd seriøst....

Van Helsing og Underworld fører over En Amerikansk Varulv i London....

ufatteligt.
for cryin' out loud......

Skriv ny kommentar: