-
Underworld32%
-
An American Werewolf in London21%
-
Dog Soldiers11%
-
Wolf9%
-
New Moon7%
-
Anden varulvefilm4%
-
The Wolfman (2010)4%
-
Teen Wolf4%
-
The Wolf Man (1941)3%
-
Ginger Snaps1%
-
Varulve - The Howling1%
-
Cursed1%
-
The Company of Wolves1%
Stemmer i alt: 1182
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 jesperhp 14 år siden
#42 MOVIE1000 14 år siden
jeg forstår virkelig ikke hvad underworld laver på 1. plads #38 enig
#43 wimmie 14 år siden
Det kan godt være at varulven på visse tidspunkter ligner en bjørn, men generelt er den ret creepy og blodig.
Kan anbefales, selvom det måske er mest nostalgi for mig der har set den masser af gange som barn ;)
Blandt filmene på listen må mine favoritter være Dog Soldiers, An American Werewolf i London og Ginger Snaps :)
#44 filmz-Narniabæver 14 år siden
#45 filmkorn.dk 14 år siden
#46 NightHawk 14 år siden
The Howling kan bestemt anbefales, men vær forberedt på at den går lidt langsomt i starten. Det betaler sig dog at være tålmodig for efterhånden blir filmen bedre og bedre og dermed også mere spændende. Effekterne er i mine øjne næsten på højde med "An American Werewolf".
# 43 -
Jeg har skam set "Silverbullet". Glemte den bare da jeg lavede listen tidligere. Det er sgu en ret fed film i genren og jeg synes faktisk effekterne er ganske hæderligt lavet. Den scene hvor jægerne forsøger at fange varulven i skoven, og så den scene hvor Corey Haim blir jagtet på sin cykel er ret nervepirrende lavet. Det er klart en film man bør tjekke ud, hvis man er fan af genren.
#47 wimmie 14 år siden
Jeg husker altid scenerne hvor præsten drømmer at hele menigheden bliver varulve - og scenen hvor de finder den blodige "smiley-face"-drage som nogle af de mest uhyggelige (nu var jeg heller ikke så gammel) ;)
Desuden var det ikke på cykel han blev jagtet men i kørestol - scenen hvor han sidder fast med kørestolen på den overdækkede bro synes jeg var vildt nervepirrende.
Tror jeg skal prøve at finde den film; det er efterhånden en del år siden jeg så den.
Kan huske at jeg var ret fascineret af musikken også.
#48 NightHawk 14 år siden
Jeg kan slet ikke huske den scene med præsten, så det er ikke utænkeligt at jeg vil synes det samme som dig ved et gensyn. Er efterhånden også et par år siden jeg så den sidst.
Ja det var mig der huskede forkert. Kan godt huske det var en kørestol, nu du siger det. :)
Musikken husker jeg også som ret fedt lavet.
Hvad med de to andre Ginger Snaps film, har du set dem og i så fald hvilken af de tre synes du der er bedst ? :)
#49 wimmie 14 år siden
Jeg har kun set 1'eren men jeg har da overvejet at få set de andre også efter din anbefaling. Jeg blev positivt overrasket over 1'eren, da jeg slet intet kendte til den - det var et ret fedt og anderledes "take" på varulvegenren.
#50 NightHawk 14 år siden
Det jeg synes der er så fedt ved trilogien er, at de hver især har en forskellig stil og alligevel så er de præget at en tæt bundet sammenhørighed som jeg sjældent hat set mage til indefor horrorgenren. Det er et must own i mine øjne.
Ved ikke om du har set det, men du kan lige få en lille smagsprøve på 2'eren her. Hende den lille pige spiller i øvrigt formidabelt godt :