• Underworld
    32%
  • An American Werewolf in London
    21%
  • Dog Soldiers
    11%
  • Wolf
    9%
  • New Moon
    7%
  • Anden varulvefilm
    4%
  • The Wolfman (2010)
    4%
  • Teen Wolf
    4%
  • The Wolf Man (1941)
    3%
  • Ginger Snaps
    1%
  • Varulve - The Howling
    1%
  • Cursed
    1%
  • The Company of Wolves
    1%

Stemmer i alt: 1182

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 wimmie 14 år siden

Jeg elsker varulvefilm :D

Min favorit er klart Silver Bullet/Varulvenætter (efter Stephen Kings novelle) - det er måske ikke verdens bedste effekter men det er ren nostalgi...og Gary Busey ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#12 filmz-Is 14 år siden

New Moon er den eneste af filmene som jeg har set, og den skal fandme ikke få min stemme :)
Gravatar

#13 Martindan 14 år siden

Wolf med Jack Nicholson selvfølgelig.....

Det kan der ikke være nogen tvivl om.

Kan I så komme igang med at se den og ikke alt det teenage emo splat action crap som Underworld.
for cryin' out loud......
Gravatar

#14 keitel 14 år siden

"The Curse of the Werewolf" fra 1961 af Terrence Fisher

forkasteligt den ikke er med på listen.
Gravatar

#15 Bobby Singer 14 år siden

"An American Werewolf in London" sæføli

Idjit
Gravatar

#16 skittlez 14 år siden

An American Werewolf in London får min stemme, da den topper i en ellers fed genre, hvor der desværre ikke bliver produceret nok film. Men Dantes Howling er vel egentlig ligeså fed. Ginger Snaps fortjener at blive set af mange flere, mens Cravens Cursed sikkert er blevet set af flere end den fortjener. Men mener også at de fede Miramax brødre fuckede Craven og tvang ham til at ændre R til PG-13, hvilket jo kan smadre enhver horrorfilm.

The Wolf Man er en klassiker, og en af de bedste Universal horrors, men netop når det gælder gys føler jeg at ældre sager, hvor fede de end måtte være, ikke virker rigtigt på mig.
Wolf virker fint som et drama, med ulvetema, hvorimod Dog Soldiers (mit 3. valg i afstemningen), Bad Moon (1996) og Wolfen (1981) er langt federe vareulvefilm - en genre der, IMO, virker bedst når det er lidt *B*. Jeg vil ligeledes til enhver tid hellere kunne se at det er en fyr i latexdragt, end kunne se at det er CGI.

Hyl!
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#17 gizmomis 14 år siden

Forstår faktisk ikke hvad new moon laver på listen.. de er jo netop ikke warulve men shape shifters...
Gravatar

#18 Riqon 14 år siden

Den her er egentlig også ganske fantastisk:

The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19 mr gaijin 14 år siden

Den blev blank. Men hvis jeg skulle pege på en, ville det nok blive "Wolf Man" i 1941-versionen.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#20 rae85 14 år siden

Dogsoldiers er klart en af de bedste varulve film, men nogle af de ældre film såsom The Howling og An american werewolf in london er også værd at se.

1.Dogsoldiers
2.The Howling
3.An American werewolf in london
4.Wolf
5.underworld

Det værste ved de ældre film er at effekterne ser så super ringe ud, og det ødelægger uhygge ved dem.

jeg vil tilføje at der stadig mangler at blive lavet en topklasse varulve film.

Skriv ny kommentar: