• Underworld
    32%
  • An American Werewolf in London
    21%
  • Dog Soldiers
    11%
  • Wolf
    9%
  • New Moon
    7%
  • Anden varulvefilm
    4%
  • The Wolfman (2010)
    4%
  • Teen Wolf
    4%
  • The Wolf Man (1941)
    3%
  • Ginger Snaps
    1%
  • Varulve - The Howling
    1%
  • Cursed
    1%
  • The Company of Wolves
    1%

Stemmer i alt: 1182

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Skeloboy 14 år siden

Stemte blank, for har kun set to: An American Werewolf in London, som er ganske ok, og så Underworld som er acceptabel, men ikke rigtig noget, jeg gider se igen.
Gravatar

#2 filmz-jonasgr 14 år siden

Blankt. Ikke en genre jeg synes er interessant.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#3 Riqon 14 år siden

Jeg trænger vist til at få set nogle varulvefilm.. de fleste af dem kender jeg jo kun på titlen.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#4 Starbrow 14 år siden

Van Helsing fra 2004 har den sejeste varulv imo.
Gravatar

#5 MMB 14 år siden

Harry Potter and the Prisoner of Azkaban ^^
Gravatar

#6 amadoR 14 år siden

Der mangler en film med Ron Jeremy som valgmulighed.
Gravatar

#7 MOVIE1000 14 år siden

DOG SOLDIER
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8 NightHawk 14 år siden

Hmm, ja det bliver for en sjælden gangs skyld til en delt førsteplads mellem disse to film :

1. Ginger Snaps II - Unleashed/ Ginger Snaps Back - The Beginning
2. An American Werewolf In London
3. The Howling
4. Ginger Snaps
5. The Wolf Man - 1941
6. Wolf

Har ikke set "The Company of Wolfes", eller "The Wolfman" - 2010.

De dårligste ; "Dog Soldiers", "Underwold", "Teen Wolf", og "Cursed" med sidstnævnte som den suverænt værste i genren.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#9 Kruse 14 år siden

Jeg stemte blankt, da jeg kun har set Underworld og Dog Soldiers. Jeg kunne forestille mig at The Wolf Man og An American Werewolf in London ville være blandt de bedste.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10 moulder666 14 år siden

Generelt ikke en genre, der siger mig det mindste. Min stemme går til Underworld 2 - en film, der lever 100% højt på sine effekter og blodige kampe. Etteren var også ganske ok, men i den film lignede varulvene virkelig folk i kostume og så var der nogle ganske forfærdelige scener, hvor varulvene løb på væggene og loftet. Underworld 2 har nogle varulve der er mere bestialske, og de er ikke bange for at gå over the top med blodet og volden.

Udover de to film (og den elendige sidste Underworld-prequel) har jeg kun set to varulvefilm. Wolf, der bare ikke var min kop te, og An American Werewolf...der var udmærket 80erhumor/gyser.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Skriv ny kommentar: