• Hvem er Wes Anderson?
    56%
  • Jeg bryder mig ikke om hans film
    14%
  • The Royal Tenenbaums
    12%
  • The Life Aquatic with Steve Zissou
    9%
  • The Darjeeling Limited
    6%
  • Rushmore
    3%
  • Bottle Rocket
    1%

Stemmer i alt: 1295

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 mr gaijin 14 år siden

Livet akvatisk.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#22 filmz-Is 14 år siden

The Royal Tenenbaums er ganske god. Derfor får den min stemme :)
Gravatar

#23 filmz-Narniabæver 14 år siden

Fantastic Mr. Fox!

De andre film kan jeg ikke finde herhjemme.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#24 JannikAnd 14 år siden

I min øjne en meget overvurderet instruktør. Med risiko for at komme ud på glatis synes jeg, at han - som Allen - laver jødiske film til jøder. Det virker lidt selvvalgt elitært. Og nej, jeg er ikke antisemit.
Gravatar

#25 filmz-Fairytale 14 år siden

54% som ikke ved hvem Wes Anderson er?!
Gravatar

#26 MMB 14 år siden

Jeg har ikke set nogen af hans film, men Scorsese finder ham da interessant.

Taget fra Martin Scorsese's biografi på IMDB : When asked where audiences would find the next Martin Scorsese, he said to look to Wes Anderson, the young director of Rushmore (1998).
Gravatar

#27 jessup 14 år siden

#24 - de kan jo også kun lave film fordi jøderen styre medierne:)

Kan du uddybe? bare rolig jeg skriver holocaust med lille "h".:)
This is just until June
Gravatar

#28 Highland Park 14 år siden

Jeg har ikke set nogen af hans film - bortset fra en smule af "The Royal Tennenbaums" - men skal formentlig se en af dem på et eller andet tidspunkt, selv om jeg ikke har den store lyst til det pt.

#24: Hvad er "jødiske film til jøder"?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#29 NightHawk 14 år siden

# 24 -

Jeg synes både Woody Allen og Wes Andersons film er genialt skrevet og at deres humor, hvad enten det er den underfundige eller exentriske slags, er vildt underholdende. Var ikke lige klar over, at man åbenbart sku' være jøde for at synes, at deres film er interessante.

Må sgu indrømme, at jeg har temmelig svært ved at forstå hvad du mener ?
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#30 skittlez 14 år siden

Lidt chokerende at over halvdelen ikke kender hans film, mens at den næstmest valgte er at de ikke bryder sig om hans film. Det sidstnævnte er selvfølgelig smag og behag, men jeg håber at folk der har stemt her i hvert fald har set 2 af hans film.

Jeg er personligt rigtigt glad for Wes Anderson, selv om han stilistisk har en tendens til at gentage sig selv en lille smule. Jeg stemte Rushmore, men kunne ligesåvel have stemt på en af de andre, undtagen Bottle Rocket der ligger lidt under. Glæder mig sindsygt meget til Fantastic Mr. Fox...
http://www.facebook.com/DampMusik

Skriv ny kommentar: