-
Django Unchained41%
-
True Grit16%
-
3:10 to Yuma10%
-
Western-genren har været død, siden Clinten red væk!9%
-
Intet overgår Deadwood!8%
-
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford4%
-
Shanghai Noon3%
-
The Lone Ranger3%
-
The Proposition2%
-
Anden film2%
-
Appaloosa1%
-
Ned Kelly1%
-
Seraphim Falls0%
-
The Three Burials of Melquiades Estrada0%
Stemmer i alt: 2379
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 BN 11 år siden
Helt enig. Den er også en af mine yndlings-westerns. Det afsluttende opgør er et af de bedste (ikke mindst på lydsiden) i årevis. Jeg elsker, at den første lange del af filmen er stemningsopbyggende og forholdsvis rolig, mens vi lære karaktererne at kende ... for så at give os et særdeles tilfredsstillende pay-off tilsidst. Klassikeren 'High Noon' havde en lignende opbygning.
#32 Ispep 11 år siden
#33 BN 11 år siden
Men du må da i det mindste indrømme, at den er stilren, altså gennemført i stil og tone?
#34 Ispep 11 år siden
Jeg kan godt lide filmen. Det er en go' western. Rater den 4/6. Mere detaljeret kan jeg desværre ikke huske den, men umiddelbart gjorde den ikke mere indtryk på mig. Men kan da være jeg genser den engang.
#35 Kruse 11 år siden
#36 BN 11 år siden
Jeg vidste godt, at du kunne lide den. Jeg ville bare fremhæve, at den er ret stilren eller stilsikker, og at det bl.a. er derfor jeg personligt rater den højere end 4/6.
Hvor højt eller lavt rater du egentlig 'Dances With Wolves', som stadig er den af Costners westerns der har opnået den bredeste anerkendelse og popularitet?
#37 Ispep 11 år siden
Dances With Wolves er ret frisk i min hukommelse da jeg for nylig så den for første gang. Jeg gav den 5/6.
#38 Batsy 11 år siden
#39 Driver 11 år siden
#40 palooka 11 år siden