-
Django Unchained41%
-
True Grit16%
-
3:10 to Yuma10%
-
Western-genren har været død, siden Clinten red væk!9%
-
Intet overgår Deadwood!8%
-
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford4%
-
Shanghai Noon3%
-
The Lone Ranger3%
-
The Proposition2%
-
Anden film2%
-
Appaloosa1%
-
Ned Kelly1%
-
Seraphim Falls0%
-
The Three Burials of Melquiades Estrada0%
Stemmer i alt: 2379
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Slettet Bruger [3101471514] 11 år siden
"...siden 2000". :)
#22 whysoserious 11 år siden
Dammit..
Så blir det True Grit.
#23 duuk74 11 år siden
Er generelt dog ikke meget for westerns.
#24 Sweetiebellefan 11 år siden
#25 Tsunamijhoe 11 år siden
Django unchained er et spoof på western genren,og som sådan ikke en "rigtig" western,mere en splatter komedie der foregår i 1860-80'erne.
Ellers kan man jo tælle Cowboys vs aliens, Dead Birds,Ravenous og andre af den slags film.
Og den jesse james film der er på listen er godt nok en af de længeste og mest kedelige film jeg nogensinde har set, og lad nu være med at kommentere " så skrid tilbage til dine transformers film",eller "du forstår den bare ikke" for mig er underholdning det ALLERVIGTIGESTE når jeg ser film, jeg gider ikke intellektuelt møg der er optaget i sort/hvid eller på hovedet og så nogen kalder det kunst eller lign,som lars von trier, jeg begriber ikke at folk gider se det lort,og da slet ikke smide penge efter ham sp han kan lave endnu flere lorte film.
Det er fint hvis du kan lide jesse james,men du får mig ikke omvendt,og jeg nægter at bruge over 3 timer på noget der er givet på forhånd,og leveret SÅ kedeligt. Det er ret imponerende at man kan præstere og lave en western som er så blottet for hvad der kendetegner genren.
#26 Åkepool 11 år siden
#27 qel-droma 11 år siden
Jeg slutter mig til koret og stemmer derfor "Anden Film". At Open Range ikke engang er på listen er lidt af en skandale IMO. Af filmene på listen er jeg klart mest fortaler for True Grit, Appaloosa og the Proposition.
3:10 to Yuma er også god, men mangler lidt den tyngde som ovennævnte film har (på trods af solidt skuespil fra Bale, Crowe og Foster).
#28 HelmerJ 11 år siden
Hvordan når du frem til Django er en spoof film?
#29 wimmie 11 år siden
Var også vild med "The assasination of Jesse james..." og "Django" :)
#30 wiseguy 11 år siden