• Django Unchained
    41%
  • True Grit
    16%
  • 3:10 to Yuma
    10%
  • Western-genren har været død, siden Clinten red væk!
    9%
  • Intet overgår Deadwood!
    8%
  • The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
    4%
  • Shanghai Noon
    3%
  • The Lone Ranger
    3%
  • The Proposition
    2%
  • Anden film
    2%
  • Appaloosa
    1%
  • Ned Kelly
    1%
  • Seraphim Falls
    0%
  • The Three Burials of Melquiades Estrada
    0%

Stemmer i alt: 2379

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Troels 11 år siden

Noget andet som irriterer mig ved filmen, er at man har valgt at gøre brug af et så dikterende og dominerende score. Den slår fast med syvtommersøm hvad du skal føle i enhver scene i en sådan tydelig grad, at det desværre bliver distraherende og irriterende. Det er helt i orden med et følelsesladet score der sætter stemningen, men når manipulationen bliver så tydelig som den gør i denne film, så bliver det desværre til en irritationsfaktor.Kruse

Sådan har jeg det med næsten samtlige af de store film som Costner medvirker i ;)
Gravatar

#42 BN 11 år siden

Ispep (37) skrev:

Dances With Wolves er ret frisk i min hukommelse da jeg for nylig så den for første gang. Jeg gav den 5/6.

Var det biograf-udgaven du så? Eller var det den næsten 4 timer lange director's cut?
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#43 Ispep 11 år siden

Det var DC udgaven. Fed film!
Gravatar

#44 BN 11 år siden

Ispep (43) skrev:

Det var DC udgaven. Fed film!

Jeps! :-)
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#45 Baby Strong 11 år siden

¤3
Med Coens brødrenes særlige touch, er True Grit meget af tiden en fornøjelse, men den er i min mening for enkel i dens fortælling og spændingsniveauet lakkede også til tider.

¤2
Er stor tilhænger af QT. Det ændrer dog ikke ved at mandens seneste film, har diverse fejl og mangler, og der er Django heller ikke en undtagelse, desværre. Manden får jo også ukritisk rost alt hvad han laver til skyerne.

¤1
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (fik min stemme).
Gravatar

#46 Snaden 11 år siden

BN (5) skrev:
madmartigan1978 (4) skrev:
Har godt nok The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford på DVD, men jeg slukkede efter 20 mins, den var simpelthen alt for tør.

Bliver det bedre?

Hvis dens eminente stemning og billedside, samt det intense skuespil ikke siger dig noget, er der nok ikke meget håb om, at du vil synes bedre om resten af filmen. ... Men jo, de allerbedste scener kommer længere fremme.

Filmens særpræg er jo dens langsomme, nærmest poetiske og realistiske stil.

Enig. Meget smuk og poetisk film. Den fik også min stemme.
Gravatar

#47 Brodersalsa 11 år siden

Virkelig en svær afstemning. Er vild med Django og Jesse James (som jeg først opdagede efter jeg havde stemt..), men min stemme faldt på True Grit. Kan dog også anbefale animationsfilmen Rango, som faktisk overraskede mig meget positivt.
Gravatar

#48 MOVIE1000 11 år siden

Deadwood fik min stemme.
Django unchained gad jeg godt at se, håber også at jeg snart får fingre i den.
Ellers havde jeg nok stemt på True grit eller Seraphim Falls.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#49 McPeter 11 år siden

Intet overgår Deadwood! - Blæret med en afstemning der har dette oplagte valg. :-)
Fantastisk serie, som stadig er en af mine absolutte favoritter.

Synes dog også godt om 3:10 To Yuma og Django Unchained var jo også ganske underholdende.

The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford skal jeg have genset. Jeg var nok ikke helt klar på hvad det var jeg satte mig til at se første gang, så var ikke helt blæst væk af den. Har den dog stående på bluray, så det er bare om at tage mig sammen. :-)

Appaloosa var udemærket underholdning uden at være meget over middel. Generelt et ret fedt cast, ud over Renée Zellweger der som sædvanlig skal ødelægge al stemning med sin krukkede facon. Æv!

The Proposition havde sine forcer, men overall var det ikke en film jeg jublede over.
Det samme gælder for Seraphim Falls.

True Grit var bestemt ikke min kop the (og jeg er ikke engang vild med the)... Meget overvurderet.

Shanghai Noon, The Three Burials of Melquiades Estrada, The Lone Ranger og Ned Kelly har jeg ikke set. Er der nogen af dem der kan anbefales? Synes Lone Ranger ser Pirates-dårlig ud, så den har jeg pt ikke planer om at se.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#50 McPeter 11 år siden

Er der i øvrigt nogen der kender et sted man kan købe Dances With Wolves på bluray i D.C. udgaven - gerne med minimum engelske undertekster (og gerne danske selvom jeg ikke tror det findes)? Den danske version er kun den korte.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: