• 300
    41%
  • Watchmen
    37%
  • Dawn of the Dead
    13%
  • Jeg bryder mig ikke om hans film
    5%
  • Legenden om vogterne - Uglerne fra Ga'Hoole
    2%
  • Sucker Punch
    2%

Stemmer i alt: 2256

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 StarWarsFan11384EB 13 år siden

Jeg stemte "300".
Gravatar

#2 Babo Rises 13 år siden

Watchmen
Gravatar

#3 IK 13 år siden

Watchmen
Gravatar

#4 Bruce 13 år siden

Hvem?
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#5 evermind 13 år siden

Hvad #2+3 sagde!

#4 Come nu on, Bruce - du værdsætter da både Watchmen og Dawn of the Dead, så vidt jeg husker. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6 Batsy 13 år siden

#5 Spot on! Bruce we got you in a nutshell! muhahaha, eller Evermind har hvertfald i en stil af en art.

Watchmen siger jeg :)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7 Bruce 13 år siden

#5 Absolut, men jeg vil i det mindste have luftet sarkasmen, for alle de gange den modbydelige svarmulighed "Hvem er ...", har luftet sit lusede ansigt i polls, som har omhandlet klassiske instruktører og skuespillere og dermed forpestet slutresultatet :)

Jeg ved iøvrigt ikke helt, hvilken af de to jeg ville vælge. Dawn of the Dead så jeg kun én gang, men den var ret tight. Men det bliver nok Watchmen.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#8 Ericmase 13 år siden

Klart "Watchmen" :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#9 evermind 13 år siden

Bruce (7) skrev:
#5 Absolut, men jeg vil i det mindste have luftet sarkasmen, for alle de gange den modbydelige svarmulighed "Hvem er ...", har luftet sit lusede ansigt i polls, som har omhandlet klassiske instruktører og skuespillere og dermed forpestet slutresultatet :)

Det er også en åndssvag svarmulighed, der ikke kan bruges til noget i forhold til spørgsmålet "Bedste ..." Hvorfor skal andre svare end dem, der kender og har en holdning til i det mindste nogle af filmene? En afstemning med nærværende emne skal ikke give indtryk af, om folk kender noget til emnet eller ej, men holdningen hos de, der gør. Der kan jeg bedre forstå "Jeg bryder mig ikke om ..."-muligheden ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10 TheEnd 13 år siden

300 - 8/10
Watchmen - 8/10
Stemte dog på 300..

Resten har jeg ikk set...
A bottle! Don't bother.

Skriv ny kommentar: