-
30041%
-
Watchmen37%
-
Dawn of the Dead13%
-
Jeg bryder mig ikke om hans film5%
-
Legenden om vogterne - Uglerne fra Ga'Hoole2%
-
Sucker Punch2%
Stemmer i alt: 2256
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Betelgeuse 13 år siden
#22 MOVIE1000 13 år siden
ellers havde jeg stemt på Dawn of the dead.
#23 evermind 13 år siden
#24 BN 13 år siden
Jeg har kun set 'Watchmen'. Diverse trailers til og klip fra hans andre film har ikke givet mig lyst til se mere fra hans hånd. '300' og 'Sucker Punch' lugter for mig at se langt væk af overgearet action, overspillede figurer og overlæssede billeder uden nævneværdigt indhold. Mit problem med 'Dawn of the Dead' er at jeg ikke kan tage emnet alvorligt, og da det jo ikke er en parodi ligesom 'Shaun of the Dead', som jeg morede mig en del over, er det ikke en film, jeg vil spilde min tid på.
Watchmen - 6/10 (hvilket i min bog betyder et ikke-køb)
#25 Twister 13 år siden
2. 300 - Mangler at få et gensyn med filmen men jeg var virkelig underholdt da jeg så filmen første gang. Igen en blændende visuel side og de mange cheesy one-liners og scener passer perfekt ind i tegneseriens overhypede univers. 8/10
3. Dawn of the Dead - God Zombie film med massere af vellavet actionunderholdning og igen passer snyders film glimrende ind. Karaktererne er lidt uinteressante og historien er ikke ligefrem den mest dybsindige af slagsen, men filmen er trods alt rigtig god underholdning. 7/10
4. Sucker Punch - Elendig film. Snyder går alt for langt med slow-motion effekterne så de istedet for at understøtte actionscenerne nærmest bliver altdominerende. Karaktererne er sindsygt uiteressante og character-development må have været en by i Rusland for filmholdet bag denne film. Der er endvidere en del plothuller og så er plottet i sig selv også ganske uinteressant og ligegyldigt. 3/10
- Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole mangler jeg stadig at se.
#26 Lord Beef Jerky 13 år siden
#27 Kruse 13 år siden
2. Dawn of the Dead - 8/10
3. 300 - 7/10
Og resten har jeg ikke set.
#28 filmz-loke76 13 år siden
2. Sucker punch
3. 300
4. Uglerne
5. Dawn of the dead
#29 HelmerJ 13 år siden
Dawn of the dead med Watchmen i tæt forfølgelse.
#30 Åkepool 13 år siden
2. 300.
3. Dawn of the dead.
Men det er forbandet tæt løb mellem de tre film.
Mangler at se de sidste to.