• 300
    41%
  • Watchmen
    37%
  • Dawn of the Dead
    13%
  • Jeg bryder mig ikke om hans film
    5%
  • Legenden om vogterne - Uglerne fra Ga'Hoole
    2%
  • Sucker Punch
    2%

Stemmer i alt: 2256

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Betelgeuse 13 år siden

Snyders bedste film må uden tvivl være Watchmen, men Dawn of the Dead er bestemt også cool.
Gravatar

#22 MOVIE1000 13 år siden

Stemte 300
ellers havde jeg stemt på Dawn of the dead.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#23 evermind 13 år siden

#20 Sådan af nysgerrighed, hvor mange og hvilke af filmene har du så set?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#24 BN 13 år siden

Jeg bryder mig ikke om hans film

Jeg har kun set 'Watchmen'. Diverse trailers til og klip fra hans andre film har ikke givet mig lyst til se mere fra hans hånd. '300' og 'Sucker Punch' lugter for mig at se langt væk af overgearet action, overspillede figurer og overlæssede billeder uden nævneværdigt indhold. Mit problem med 'Dawn of the Dead' er at jeg ikke kan tage emnet alvorligt, og da det jo ikke er en parodi ligesom 'Shaun of the Dead', som jeg morede mig en del over, er det ikke en film, jeg vil spilde min tid på.

Watchmen - 6/10 (hvilket i min bog betyder et ikke-køb)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#25 Twister 13 år siden

1. Watchmen - Snyders mesterværk indtil videre. fremragende film som er tro mod originalmaterialer samtidig med at snyder implamenterer sin egen stil ganske fornuftigt. Generelt er filmen propfyldt med smukke billeder og spændende karakterer! 8/10

2. 300 - Mangler at få et gensyn med filmen men jeg var virkelig underholdt da jeg så filmen første gang. Igen en blændende visuel side og de mange cheesy one-liners og scener passer perfekt ind i tegneseriens overhypede univers. 8/10

3. Dawn of the Dead - God Zombie film med massere af vellavet actionunderholdning og igen passer snyders film glimrende ind. Karaktererne er lidt uinteressante og historien er ikke ligefrem den mest dybsindige af slagsen, men filmen er trods alt rigtig god underholdning. 7/10

4. Sucker Punch - Elendig film. Snyder går alt for langt med slow-motion effekterne så de istedet for at understøtte actionscenerne nærmest bliver altdominerende. Karaktererne er sindsygt uiteressante og character-development må have været en by i Rusland for filmholdet bag denne film. Der er endvidere en del plothuller og så er plottet i sig selv også ganske uinteressant og ligegyldigt. 3/10

- Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole mangler jeg stadig at se.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#26 Lord Beef Jerky 13 år siden

#25 Hvilke plothuller i Sucker Punch refererer du til?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#27 Kruse 13 år siden

1. Watchmen - 8/10
2. Dawn of the Dead - 8/10
3. 300 - 7/10

Og resten har jeg ikke set.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#28 filmz-loke76 13 år siden

1. Watchmen
2. Sucker punch
3. 300
4. Uglerne
5. Dawn of the dead
That´s what I like about them highschool girls man. I get older, they stay the same age.
Gravatar

#29 HelmerJ 13 år siden

En af de hårde, men udfaldet blev:

Dawn of the dead med Watchmen i tæt forfølgelse.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#30 Åkepool 13 år siden

1. Watchmen.
2. 300.
3. Dawn of the dead.

Men det er forbandet tæt løb mellem de tre film.
Mangler at se de sidste to.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: