• Ja
    67%
  • Nej
    33%

Stemmer i alt: 1597

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 jessup 17 år siden

# 20 jeg tvivler på at de ved du har en 4mbit forbindelse - de sender bare til alle som ikke betaler licens - jeg ved ikke om de sammenkører registre men ellers havde de vel skrevet breve til alle dem der betaler kabel men ikke licens. Med mindre at det af en eller anden årsag bliver nemmere at få dommerkendelser til at tjekke om man har et licensværdigt "apparat" så er der ingen ny grund til at betale licens. Hvis du aldrig ser tv så er der vel ingen grund til at betale?
This is just until June
Gravatar

#22 gi-jones 17 år siden

Nu ser jeg tv, så der er sådan set en grund til det. Men jeg mener nu at have hørt, at de vil jage folk udfra teleselskabernes kunderegistre. Ved ikke om det passer, men det ville da være oplagt. Fona har jo pligt til at indberette når man køber et tv, så mon ikke det kan bruges den anden vej? Det er jo ikke logs eller ip-adresser eller den slags.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#23 chandler75 17 år siden

Så vidt jeg ved har de ikke lov til at tjekke ens forbindelser/net-abonnementer.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#24 erikjust 17 år siden

Jeg ved ikke med det licens crap vi betaler formuer til DR1 og ligne, men for vi noget ud af det nix alt hvad vi for ud af det er genudsendelser her og der.
Gravatar

#25 filmz-incubus 17 år siden

Hvis den dag er kommet/kommer så pakker jeg kufferten og skrider af helvede til. Jeg er sikker på at Satan ikke opkræver licens....
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#26 Kram 17 år siden

Malmø og Skåne gutter, det er der det sker. :)
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#27 dyg 17 år siden

#26 - Så hellere det nordlige Tyskland, der kan man da i det mindste forstå hvad folk siger.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#28 filmz-Kadann 17 år siden

#26 -

Så vidt jeg husker, betaler svenskerne også licens. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#29 tiany 17 år siden

jeg betaler licens - mest fordi der en dag stod en mand og bankede på min dør og spurgte om jeg havde tv.

Jeg hader licensen, det hele skulle heller være pay-per-view, for jeg ser aldrig DR1 eller DR2 - jeg høre P3 og det vil jeg godt betale for.
DR er en public service kanal, så lave public service (nyheder,dokumentar og oplysning) og lad vær med at bruge alle licens-kronerne på dyre tv-serier(krønikken, forbrydelsen mm.) eller på en dyr tv-by(jeg tror ikke på at licenspenge ikke kommer til at betale den).
Det er ikke meningen DR skal konkurrere med TV2 mm. Så drop de dyre programmer og den dyre licens.
Valar morghulis
Gravatar

#30 Verbal 17 år siden

Jeg betaler licens. Jeg synes langt fra, at det er optimal måde at indkræve pengene på og mener at det kunne gøres både langt mere retfærdigt og langt mere solidarisk.

Da jeg skulle begynde at betale licens irriterede det mig, at det kun gjaldt folk med radio og fjernsyn, imens folk en respektabel internetforbindelser, kunne høre netradio og se en del af de programmer vi andre måtte betale for, over computeren uden at skulle betale for noget. Derfor kan jeg kun erklære mig tilfreds med at der nu også er kommet licens på denne form for medie.
And like that... he's gone.

Skriv ny kommentar: