• Ja, de ligner hinanden alt for meget.
    46%
  • Tja, lidt mere variation kunne være rart.
    38%
  • Nej, Bille August vrøvler. Der er rigeligt variation i danske film.
    15%

Stemmer i alt: 1436

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 filmz-Bruce 19 år siden

Det er altså veldokumenteret fra militærets intelligensprøver, at intelligensniveauet er dalet siden firserne.

Som een af deltagerne fra 80'ernes sessioner, er det også mit objektive indtryk ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#52 filmz-gimleno1 19 år siden

#50 Du roder jo rundt i dine egne udtalelser og benægter dem efterfølgende, det her er jo tidspilde.
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#53 davenport 19 år siden

Business Monkey, hvad arbejder du med?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#54 jessup 19 år siden

# 13 jeg har nu altid ment at arven lignede mere Godfather I - men nu du siger II er jeg tilbøjelig til at give dig ret.
This is just until June
Gravatar

#55 Collateral 19 år siden

Ok, Business fucking monkey du er bare for meget for mig nu! Jeg er ikke fucking uvidende og det du skriver tager jeg meget personligt.

Du brokker dig over at vi ikke gør noget ved vores meninger og hvad fanden ved du om hvad jeg gør ved mine meninger? Jeg gør måske ikke noget ved dem igennem disse mindre indlæg men jeg deler den, for at gøre noget ved den på andre måder senere i mit liv.

Jeg synes du har en generelt træls tone og en provokerende måde at udtrykke dig på og dette er IKKE en måde at få et budskab ud på. I hvert fald ikke ved at svine folk til.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#56 filmz-gimleno1 19 år siden

Denne post blot for at påvise at jeg nu gør denne tråd "uinteressant" for mig, da jeg syntes denne diskussion er blevet for tåbelig
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#57 filmz-Exitium 19 år siden

den er vel røget lidt af sporet... :/
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#58 JannikAnd 19 år siden

ForretningsAbe, har du læst "The Catcher in the Rye"?
Gravatar

#59 filmz-moonbird 19 år siden

WOW WOW wow jwg jeg syntes denne træd er kommet lidt (meget) ud af bane så jeg starter lige på en frisk.

jeg tror problemet er at vi er sådan et lile land vi har jo ikke pengene til at lave fantasi prodoktioner som pirates of the carribbean, star wars , ringenes herre heller ikke engang til Van helsing, charlie og chokolade fabrikken eller en ulykke kommer sjælent alene. selvom en instruktør havde en vanvittig god ide til en fantasi agtig film, havde de simpelthen ikke råd til at lave, og hvis de fik den lavet ville vi nok være ret skuffet over efekterne, stuntsne, kostumerne eller i det hele taget billed siden af filmen, det ville ligne de gamle star wars film dog uden imponerene rumskibe eller eksplosioner. og det ville filmskaberne ikke tjene mange penge på i udlandet, så helt ærligt hvad ville i havde de stakkels instruktøre skulle gøre?
I'm a woman, and i like action films with lots of blood and violence you got a problem with that!?
Gravatar

#60 evermind 19 år siden

Og selv om der brydes med de velkendte rammer, er det ikke nødvendigvis positivt. Tag bare den ræddelige Nattens Engel, som måske nok var et anderledes tiltag i dansk film, men... ja. :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: