-
Ja, de ligner hinanden alt for meget.46%
-
Tja, lidt mere variation kunne være rart.38%
-
Nej, Bille August vrøvler. Der er rigeligt variation i danske film.15%
Stemmer i alt: 1436
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 filmz-Bruce 19 år siden
Som een af deltagerne fra 80'ernes sessioner, er det også mit objektive indtryk ;)
#52 filmz-gimleno1 19 år siden
#53 davenport 19 år siden
#54 jessup 19 år siden
#55 Collateral 19 år siden
Du brokker dig over at vi ikke gør noget ved vores meninger og hvad fanden ved du om hvad jeg gør ved mine meninger? Jeg gør måske ikke noget ved dem igennem disse mindre indlæg men jeg deler den, for at gøre noget ved den på andre måder senere i mit liv.
Jeg synes du har en generelt træls tone og en provokerende måde at udtrykke dig på og dette er IKKE en måde at få et budskab ud på. I hvert fald ikke ved at svine folk til.
#56 filmz-gimleno1 19 år siden
#57 filmz-Exitium 19 år siden
#58 JannikAnd 19 år siden
#59 filmz-moonbird 19 år siden
jeg tror problemet er at vi er sådan et lile land vi har jo ikke pengene til at lave fantasi prodoktioner som pirates of the carribbean, star wars , ringenes herre heller ikke engang til Van helsing, charlie og chokolade fabrikken eller en ulykke kommer sjælent alene. selvom en instruktør havde en vanvittig god ide til en fantasi agtig film, havde de simpelthen ikke råd til at lave, og hvis de fik den lavet ville vi nok være ret skuffet over efekterne, stuntsne, kostumerne eller i det hele taget billed siden af filmen, det ville ligne de gamle star wars film dog uden imponerene rumskibe eller eksplosioner. og det ville filmskaberne ikke tjene mange penge på i udlandet, så helt ærligt hvad ville i havde de stakkels instruktøre skulle gøre?
#60 evermind 19 år siden
Og selv om der brydes med de velkendte rammer, er det ikke nødvendigvis positivt. Tag bare den ræddelige Nattens Engel, som måske nok var et anderledes tiltag i dansk film, men... ja. :S