-
Nej, han døde med Heath Ledger48%
-
Jeg så helst, at den handlede om nogle nye skurke28%
-
Måske, hvis de kan finde den rigtige skuespiller til rollen17%
-
Ja, helt sikkert!7%
Stemmer i alt: 2847
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Geekalot 14 år siden
#32 gladiator 14 år siden
Alle de grundlag jeg har læst er nogen dejlige romantiske tanker, men helt ved siden af :):
- Jokeren døde med Heath
- TDK står derfor mere for sig selv, og mere unik
- Der ville komme et ramaskrig (WHY?)
- Ledger er uerstattelig
Batmans revival var minimum tænkt som en trilogi, er alle film næsten den dag i dag, og synes at huske at Nolan udtalte sig efter BB, at 2'eren og 3'eren skulle indeholde Jokeren som en fremtrædende figur, OG at han mente det var en skam man drabte ham i Burtons Batman.
Jeg kunne ikke være mere enig med #25 - Joseph Gordon-Levitt er et oplagt valg synes jeg... Ansigtmimiken er mange steder ens, de har mange af de samme træk, og begge er store talenter. WHY NOT!??!
Vi alle sad og diskuterede Nolans valg af diverse roller da han startede franchisen igen, og han har bevist HVER gang at han har ret. Tror godt han kan finde en ny Joker, og håber han gør det! Han ER en kæmpe del af Batman universet!!
Udover det, håber jeg på at de tager TWO-Face tilbage... Synes det er en skandale hvis han er død, selvom Nolan vidst har udtalt det :(
Og SÅ håber jeg ellers ikke ambitionerne bliver for store for at skabe en god historie... Ikke alt for mange biroller, nye ansigter, 1000 handlingstwists osv. som man så i den mindre skandaløse Spiderman 3...
#33 filmz-ab 14 år siden
Alle de grundlag jeg har læst er nogen dejlige romantiske tanker, men helt ved siden af :):
- Jokeren døde med Heath
- TDK står derfor mere for sig selv, og mere unik
- Der ville komme et ramaskrig (WHY?)
- Ledger er uerstattelig
Jeg skriver:
Der er intet romantisk over dette, men faktisk ganske sandt. Jeg synes ikke nødvendigvis jokeren atter skal ses i en 3'er, og blot gentage hvad der allerede (perfekt) er skabt i tdk. Desuden afrundes tdk med, at jokeren er fanget, og det er ligesom dét. Videre.
Two Face med igen? Okay, Batman burde så give ham en mund-til-mund her efter 4 år, og dermed genoplive ham.......
NY SKURK....det eneste rigtige..
#34 BN 14 år siden
Det er muligt, at brugen af de samme og de samme skurke i en evig cirkel eller turnus virker i hundreder og atter hundreder af tegneseriehæfter. Men i en film-serie, hvor der højst kommer i alt en håndfuld film i den stil, Nolan har lanceret, gider jeg ikke at se de samme skurke hver gang. Kom med nogle nye, tak.
#35 keitel 14 år siden
#36 Collateral 14 år siden
For mig handler det om kontinuitet. Jeg tvivler ikke på Nolans valg af skuespillere, men jeg bryder mig ikke om at skuespillere i store roller skiftes ud inden for et så fasttømret univers som Nolans efterhånden er. Jeg syntes det var rigeligt at Rachel skulle spilles af en anden.
#37 Batsy 14 år siden
#38 Lars.dk 14 år siden
#39 filmz-Claudius 14 år siden
Desuden foretrækker jeg også Catwoman, Hugo Strange og/eller Two-Face igen.
Lav enten en historie om, hvordan troværdigheden på autoritererne i Gotham City falder fuldstændig sammen, når det kommer frem, at Harvey Dent ikke er død, men er skurken Two-Face, der netop er undsluppet fra Arkham Asylum.
Eller lav en lidt omskrevet filmatisering af "Prey" historien med Catwoman og Hugo Strange fra tegneserierne. Den måde Strange psychoanalyserer og dekonstruerer Batman for åben skærm i den historie er oplagt til en film af Nolan.
#40 Geekalot 14 år siden
Af nye skurke ved jeg ikke helt, vilde rigtig gerne se Two-Face igen og af dem jeg gerne vil undgå er der Catwoman, The Riddler, Penguin, Mr. Freeze, Poison Ivy.
Ser gerne de hiver noget "nyt" op af hatten som de gjorde i den første af Nolan`s batman, som Ra's Al Ghul, kunne være lidt mere spændende at se noget nyt.
Men vælger han en af de andre, så er jeg da helt sikker på det nok skal blive hamrende godt alligevel :)