• Nej, han døde med Heath Ledger
    48%
  • Jeg så helst, at den handlede om nogle nye skurke
    28%
  • Måske, hvis de kan finde den rigtige skuespiller til rollen
    17%
  • Ja, helt sikkert!
    7%

Stemmer i alt: 2847

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Geekalot 14 år siden

#30 signed
Gravatar

#32 gladiator 14 år siden

SELVFØLGELIG skal de da se om de kan finde en ny til at spille Jokeren!! Alt andet er en totalt hjerneblødning set på historien over de tre film.

Alle de grundlag jeg har læst er nogen dejlige romantiske tanker, men helt ved siden af :):
- Jokeren døde med Heath
- TDK står derfor mere for sig selv, og mere unik
- Der ville komme et ramaskrig (WHY?)
- Ledger er uerstattelig

Batmans revival var minimum tænkt som en trilogi, er alle film næsten den dag i dag, og synes at huske at Nolan udtalte sig efter BB, at 2'eren og 3'eren skulle indeholde Jokeren som en fremtrædende figur, OG at han mente det var en skam man drabte ham i Burtons Batman.

Jeg kunne ikke være mere enig med #25 - Joseph Gordon-Levitt er et oplagt valg synes jeg... Ansigtmimiken er mange steder ens, de har mange af de samme træk, og begge er store talenter. WHY NOT!??!

Vi alle sad og diskuterede Nolans valg af diverse roller da han startede franchisen igen, og han har bevist HVER gang at han har ret. Tror godt han kan finde en ny Joker, og håber han gør det! Han ER en kæmpe del af Batman universet!!

Udover det, håber jeg på at de tager TWO-Face tilbage... Synes det er en skandale hvis han er død, selvom Nolan vidst har udtalt det :(

Og SÅ håber jeg ellers ikke ambitionerne bliver for store for at skabe en god historie... Ikke alt for mange biroller, nye ansigter, 1000 handlingstwists osv. som man så i den mindre skandaløse Spiderman 3...
Gravatar

#33 filmz-ab 14 år siden

[quote=gladiator (32)]SELVFØLGELIG skal de da se om de kan finde en ny til at spille Jokeren!! Alt andet er en totalt hjerneblødning set på historien over de tre film.

Alle de grundlag jeg har læst er nogen dejlige romantiske tanker, men helt ved siden af :):
- Jokeren døde med Heath
- TDK står derfor mere for sig selv, og mere unik
- Der ville komme et ramaskrig (WHY?)
- Ledger er uerstattelig

Jeg skriver:

Der er intet romantisk over dette, men faktisk ganske sandt. Jeg synes ikke nødvendigvis jokeren atter skal ses i en 3'er, og blot gentage hvad der allerede (perfekt) er skabt i tdk. Desuden afrundes tdk med, at jokeren er fanget, og det er ligesom dét. Videre.

Two Face med igen? Okay, Batman burde så give ham en mund-til-mund her efter 4 år, og dermed genoplive ham.......

NY SKURK....det eneste rigtige..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#34 BN 14 år siden

Jeg så helst, at den handlede om nogle nye skurke

Det er muligt, at brugen af de samme og de samme skurke i en evig cirkel eller turnus virker i hundreder og atter hundreder af tegneseriehæfter. Men i en film-serie, hvor der højst kommer i alt en håndfuld film i den stil, Nolan har lanceret, gider jeg ikke at se de samme skurke hver gang. Kom med nogle nye, tak.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#35 keitel 14 år siden

Jeg savner muligheden "Batman er en vatpik, og jeg gider ikke flere polls om ham"
Gravatar

#36 Collateral 14 år siden

#32: Du påviser jo ikke at min påstand er forkert f.eks.

For mig handler det om kontinuitet. Jeg tvivler ikke på Nolans valg af skuespillere, men jeg bryder mig ikke om at skuespillere i store roller skiftes ud inden for et så fasttømret univers som Nolans efterhånden er. Jeg syntes det var rigeligt at Rachel skulle spilles af en anden.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#37 Batsy 14 år siden

35# Heeeey :O, dont destroy mit idol og mig selvs selvrespekt :(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#38 Lars.dk 14 år siden

Heath Ledger er død og jo det er trist. Men Jokeren lever videre.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#39 filmz-Claudius 14 år siden

De kunne såmænd godt bruge Jokeren igen for min skyld. Men det er sikkert taktisk lettere at lade være, så man ikke træder nogen fanboys over tæerne.

Desuden foretrækker jeg også Catwoman, Hugo Strange og/eller Two-Face igen.

Lav enten en historie om, hvordan troværdigheden på autoritererne i Gotham City falder fuldstændig sammen, når det kommer frem, at Harvey Dent ikke er død, men er skurken Two-Face, der netop er undsluppet fra Arkham Asylum.

Eller lav en lidt omskrevet filmatisering af "Prey" historien med Catwoman og Hugo Strange fra tegneserierne. Den måde Strange psychoanalyserer og dekonstruerer Batman for åben skærm i den historie er oplagt til en film af Nolan.
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#40 Geekalot 14 år siden

Ved ikke har altid syntes the joker har været batmans ærke fjende, men med Heath Ledger ude af bildedet syntes jeg også jokeren skal være det, af respekt for Nolans film men ikke også mindst af Heath Ledger.
Af nye skurke ved jeg ikke helt, vilde rigtig gerne se Two-Face igen og af dem jeg gerne vil undgå er der Catwoman, The Riddler, Penguin, Mr. Freeze, Poison Ivy.
Ser gerne de hiver noget "nyt" op af hatten som de gjorde i den første af Nolan`s batman, som Ra's Al Ghul, kunne være lidt mere spændende at se noget nyt.
Men vælger han en af de andre, så er jeg da helt sikker på det nok skal blive hamrende godt alligevel :)

Skriv ny kommentar: